آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 27 اسفند ماه 1401 = 18-03 2023

فیلم؛ آخوند حکومتی: خانم حیا نمی کنی سربرهنه وسط مردها نشستی؟!

آتش به اختیاران خامنه ای به نحوه برگزاری مراسم معارفه مرضیه برومند به‌ عنوان مدیرعامل جدید خانه سینما واکنش‌های تندی نشان دادند. پس از انتشار عکس‌های این مراسم، روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران از آن با عنوان «تودیع اخلاق» و «معارفه قانون‌شکنی» نام برد.

بر اساس عکس‌هایی که از این مراسم در رسانه های داخلی منتشر شده، زنان سینماگر در این مراسم با پوششی متعارف و معمولی و شبیه به مراسم‌های مشابه در سال‌های گذشته حضور یافته بودند و تنها برخی از آن‌ها بدون حجاب اجباری و حتی مانتو در این مراسم حضور یافته‌اند.

اما در یادداشت روزنامه سپاه داعشی آمده است: «بسیاری از خانم‌های حاضر در جلسه بدون مراعات ضوابط حدود شرعی و قانونی حجاب و البته بدون کمترین نگرانی در حال رژه رفتن جلوی دوربین عکاسان خبری بودند و حتی مرضیه برومند به عنوان مدیرعامل جدید این خانه در حال مُعانقه و در آغوش کشیدن برخی از آقایان همکار و حاضر در این گعده ساختارشکنانه بود.»

این روزنامه حکومتی در ادامه از رفتارهای دیده‌شده توسط زنان سینماگر با عنوان «شاخ و شانه‌کشی» نام برد و خواستار «پیگیری جدی» و «اعاده حیثیت از قانون و ارزش‌های اخلاقی» شد.

فیلم زیر: خانم حیا نمی کنی سربرهنه وسط مردها نشستی؟




www.youtube.com/watch?v=qqhYKf5b27I

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایران فردا March 18, 2023 10:52 AM

توی این کله فقط کثافت است ٫ این ابله ها از کدام قرن هستنند ٫ توی این جماعت یک انسان سالمی نیست که به اینها بگوید ٫ اینقدر مزخرفات نگویید

گزارش یا اعتراض به این نظر


زین العابدین چنگان March 19, 2023 06:06 AM

آنچه این مرد آخوند میگوید دستور دین اسلام است در دین یهود هم این را داریم حتی در مسیحیت هم هست ولی در آن جوامع دم آخوندهایشان را چیده اند و نمیگذارند عرض اندامی بکنند ولی مردم مسلمان و عاشق اسلام باین نمایندگان دین اینقدر بها میدهند که همه ی امور زندگیشان را هم از ایشان میپرسند وقتی ساختمانی را نمیپسندید با تعمیر یا اشکال گرفتن از شکل دیوارش نمیشه درستش کرد باید کوبید و از نو ساخت همان کاری که ملت های دیگر کردند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: