آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 29 تیر ماه 1402 = 20-07 2023

می خواهند معلم را به خاطر حضور در آرامگاه مهسا شلاق بزنند+فیلم

محکومیت یک معلم به حبس و شلاق به جرم «اخلال در نظم عمومی»

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران از محکومیت سلیمان عبدی، عضو انجمن صنفی معلمان کردستان به ۸ ماه حبس تعزیری و ۷۰ ضربه شلاق تعزیری خبر داد.

براساس این خ بر آقای عبدی در تاریخ ۲۶ تیرماە ۱۴۰۲ توسط شعبه ۱۰۵ دادگاە کیفری سقز به اتهام «اخلال در نظم و آسایش عمومی از طریق شرکت در تجمع غیرقانونی در قبرستان آیچی» محکوم شده است.

براساس رای دادگاه هشت ماە حبس وی بە ۷۲۰ ساعت تدریس بە افراد کمیتە‌ امداد تبدیل شده و مجازات شلاق او بە مدت دو سال تعلیق شدە است.

آقای عبدی با شکایت دادستان شهرستان سقز به دلیل شرکت در پنجشنبە آخر سال ۱۴۰۱ در قبرستان آیچی سقز پپیش از این بە مدت ۲۳ روز در ادارە اطلاعات زندان سنندج بازداشت بوده است.

فیلم زیر؛ بغض یک معلم آزاده اخراجی هنگام شرح حال وضعیت معلمان ایران: در کشورهای دموکراتیک دنیا به اسب شلاق بزنید جریمه دارد در کشور ما به معلم شلاق می‌زنند...




www.youtube.com/watch?v=icvFRoZwMfY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Mani July 20, 2023 09:35 PM

شاید بتوان مرگبارترین و خطرناک ترین موجودات بعد از ویروس های کشنده آزمایشگاهی علیه حیات بشریت را آخوندها و سایر اسلامگرایان مرگبار دانست که از لابراتور مرگ ایدئولوژی اسلام به جوامع بشری نشت پیدا کرده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: