آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 1 فروردین ماه 1402 = 21-03 2023

نوروز؛ خبرگزاری فرانسه پیام ایرانیان را به جهان ارسال کرد+فیلم

خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت که نوروز امسال مردم ایران با فریادهای مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه‌ای به استقبال عید رفتند و در شعارهایشان تأکید کردند که سال جدید سال پایان جمهوری اسلامی است و بر این پیمان تا آخر استوار ایستاده‌اند. (فیلم زیر)

به گزارش رادیو فرانسه، این خبرگزاری نوشت: به دلیل کشتار صدها جوان معترض طی ماه‌های اخیر در خیابان‌های ایران، بسیاری از خانواده‌ها امسال نوروز را جشن نگرفتند. یک زن بازنشسته به خبرگزاری فرانسه گفت: "آنقدر در اعتراض‌های اخیر جوان از دست دادیم که دیگر میلی به جشن گرفتن نمانده است."

برپایی راستین نوروز برای ایرانیان هنگامی فرا می رسد که ضحاک به زیر خاک کشیده شود

پیام نوروزی کانون نویسندگان ایران «در تبعید»

بیشتر مردمان فلات ایران به پیشبازِ نوروز می روند. نوروز ایرانیان اما همزمان است با سرکوب و کشتار و حمله های بیولوژیک جمهوری اسلامی به دختران دبستانی که نماد بالندگی و رهایی اجتماعی هستند. حکومت جمهوری اسلامی، با هر چه شادی ست سر ستیز دارد؛ به ویژه به جشن های ایرانی که برخاسته از فرهنگ این سرزمین اند، نفرت می ورزد.

در شاهنامه، هنگامی که جمشید بر بیماری، بیکاری، نادانی، تنگدستی و بیش از همه بر مرگ وُ فرهنگ مرگ چیره شد، بر تخت نشست وُ نوروز پرداخت. به سخن دیگر، برپایی راستین نوروز برای ما ایرانیان هنگامی فرامی رسد که با مبارزه وُ یاری یکدیگر بتوانیم جمهوری مرگ پرست و انسان ستیز و دشمن سرسختِ شادمانی را از میان برداریم.

در آستانهٔ نوروز این سال، جنبش بزرگ و تاریخی «زن، زندگی، آزادی» فروزهٔ نویدبخشی ست از ارادهٔ مردم، از ارادهٔ زنان، دختران و پسران جوان، برای نابودیِ پدیده های پلشت و نکبت باری که در شاکلهٔ جمهوری اسلامی تجسم یافته اند و ذاتی این حکومت به شمار می آیند.

ما، نوروز را به همهٔ ایرانیان و به همهٔ آنانی که در پهنای جهان آنرا جشن می گیرند، شادباش می گوییم و باور داریم که در سال نو، با آهنگی راسخ تر و امیدی نوروزانه تر و با مبارزه ای پیگیرانه تر، خواهیم توانست که ننگِ جمهوری اسلامی را برای همیشه از تاروپود فرهنگ و تاریخ این سرزمین بپالاییم!

چنین بادا!





www.youtube.com/watch?v=Aj_ETW9QFPQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایران فردا March 21, 2023 01:33 PM

جشن و شادمانی ملت ایران خواهد آمد ٫ ملت ایران آنوقت سرور و جشن خواهد گرفت که عاملین ۴۴ سال جنایت و کودک و انسان کشی به جلوی دادگاه ملت ما جواب گو باشند
ملت ایران ٫ آنوقت جشن خواهد گرفت ٫ که جنایتکاران قتل مهسا و نیکا و هزاران هموطن و سلاخی شده های سوریه و منطقه این آخوند های جانی به دادگاه کشانده شوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: