آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 2 فروردین ماه 1402 = 22-03 2023

فیلم؛ پیام زندانیان سیاسی از اوین: میجنگیم میمیریم، ایرانو پس میگیریم

فیلم زیر: چهره شماری از زندانیان سیاسی که لحظه تحویل سال را در سیاهچال های خامنه ای گذراندند

نرگس محمدی، فعال دربند حقوق بشر در پیامی نوروزی خود از زندان اوین، با اشاره به اعتراض‌های مردم ایران و احتمال سقوط جمهوری اسلامی نوشت: «پیروزی سهل نیست، اما قطعی است. این لحظه نیست، اما دور هم نیست.»

این فعال حقوق بشر در پیام خود از زندان اوین با نام بردن از «جنبش انقلابی» نوشت: «باید قدرتمان را به هر شکل و در هر سطحی از بازنمایی اجتماعی در هر مکان و زمانی و با هر نشان و نمادی که استبداد را به هیچ انگارد، به رخ حکومت و چشم جهانیان بکشیم. نمادهای مقاومت و هیچ‌انگاری حکومت را گسترده‌تر و همه‌گیرتر کنیم.»

نرگس محمدی در پایان، خاطرنشان کرد: «حکومت در مقابل ما و ما در مقابل حکومت‌ایم. افزونی قدرت ما بی‌قدرتی حکومت و امید ما یاس حکومت و زندگی ما، مرگ حکومت استبدادی است.»

بهاره هدایت، دیگر زندانی سیاسی نیز در نامه‌ای به مناسبت نوروز، با اشاره به اینکه این هشتمین نوروزی‌ است که در زندان اوین سر می‌کند، نوشت: «اگر آزادی می‌خواهیم، مسیر آن از هر میانبری هم که برویم، در نهایت به از میان برداشتن جمهوری اسلامی و حذف اسلام سیاسی از ساحت حکمرانی می‌رسد. نباید از نزاع‌ها، عدم توافق‌ها و جدال‌های ناگزیر ناامید شد؛ چه این‌ها در وهله‌ اول حکم پاکوب کردن مسیر دشواری را دارند که پیش رو داریم. آنچه مهم است و آنچه در ید اختیار ما است، عزم ما برای آزادی‌ و بازپس‌گیری ایرانمان است.»




www.youtube.com/watch?v=Kbng0xEKVXI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: