آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 2 فروردین ماه 1402 = 22-03 2023

شورای صنفی فرهنگیان ایران: خیابان همچنان میعادگاه معلمان خواهد بود

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران در پیام خود برای تبریک نوروز، به جمهوری اسلامی هشدار داد در صورت برآورده نشدن مطالبات حداقلی معلمان، «خیابان همچنان میعادگاه معلمان خواهد بود» و آنان خود را برای اردیبهشت ۱۴۰۲ مهیا خواهند ساخت.

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران در این پیام نوشت: «سالمان نو شد و غم‌هایمان کهنه؛ تکرار این که "مردگان امسال عاشق‌ترین زنده‌گان بودند"، ذهنمان را تسکین خواهد داد تا شاید سالی نو و بهاری نو را در ادامه راهی که آغاز کرده‌ایم تجربه کنیم.»

این شورا با گرامی‌داشت یاد کشته‌شدگان خیزش سراسری علیه جمهوری اسلامی آنان را «جاویدنامانی» نامید که «به احترام زن به پابرجایی زندگی و شکوه آزادی ایستاده جان دادند و داغ نبودنشان در شروع سال جدید همچنان بر آنان که پرچم آزادی‌خواهی برافراشته‌اند، سرد نشده است».

در پیام شورای صنفی فرهنگیان آمده است: «امسال را در حالی به پایان رساندیم که این باور در وجود تک‌تک‌مان تقویت شد که دیگر استبداد توان ایستادگی در برابر قدرت بی‌قدرتان را ندارد و راه باریک آزادی قابل‌ گذرتر از همیشه است. در این سال پرشُکوه و شِکوِه، معلمان ایران نیز مانند همیشه از خیابان‌ها کنار نکشیدند و با پیوند مطالبات صنفی خود با مطالبات اجتماعی، دوشادوش تمام راد مردان و زنان ایران خواهان رقم خوردن تغییرات به نفع مردم ایران بودند.»




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: