آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 5 فروردین ماه 1402 = 25-03 2023

اعتراف علم‌الهدی به اعتراض علیه خامنه‌ای در جریان سفرش به مشهد

آخوند علم‌الهدی پدرزن رئیسی و نماینده خامنه‌ای در مشهد گفته: دستگاههای امنیتی نگذاشتند اهداف دشمنان که می‌خواستند در این ایام یک اختلال امنیتی در شهر ایجاد کنند محقق شود.

وی گفت: وقتی می‌بینید دشمن می‌آید با توطئه شیطانی یک اغتشاش داخلی را برنامه‌ریزی می‌کند یک عده افراد ناآگاه هم تحت تأثیر توطئه دشمن و رسانه‌های دشمن قرار می‌گیرند دست به یک همچین حرکتی می‌زنند اونی که در درجه اول در این حرکت ظهور پیدا می‌کند بی‌دینی و لامذهبی است.

امام جمعه مشهد گفت: از دستگاههای امنیتی که بحمدالله به بهترین وضع این جریان را کاملاً مدیریت کردند در شهر خیلی زحمت کشیدند و فوق‌العاده نگذاشتند اهداف شیطانی نابکارانه‌ای که دشمنان داشتند که می‌خواستند در این ایام یک اختلال امنیتی در شهر ایجاد کنند مدیران و مسئولان عزیزان ایثارگر ما در نهادهای مختلف امنیتی منتهی خدمت و منتهی ایثارگری را انجام دادند.

از روز اول بنایشان بر نابودی نظام بود

آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران هم گفته: از روز اول بناشون و دستورشون نابودی نظام جمهوری اسلامی بوده از آن روز یک زنجیره بهم پیوسته‌ای از توطئه‌های گوناگون از ایجاد اختلاف و فتنه ۷۸ - ۸۸ و آخرین فتنه‌ای که داشتند پاییز سال گذشته فتنه اغتشاشات که جنگ ترکیبی بود مجموعه تجارب بود مجموعه قدرت های استکباری دست به‌دست هم دادند برای نابودی نظام...




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: