آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 6 فروردین ماه 1402 = 26-03 2023

وضعیت اسفبار ایران از زبان ورزشکار روسی که به تهران رفته بود

ورزشگاه آزادی که در بدترین شرایط خود قرار دارد و بارها از سوی برخی رسانه های داخلی در مورد ناایمن بودنش هشدار داده شده، حالا به سوژه رسانه های روس هم تبدیل شده است.

سایت خبری championat در گزارشی به شرایط ورزشگاه آزادی برای دیدار تیم های ایران و روسیه پرداخت و در مورد شرایط بد این ورزشگاه نوشت: حالا صدای روس ها همه در آمده و آنها هم تاکید کرده اند که از همه جای سقف ورزشگاه آب می چکد.

«این منبع نوشت: وقتی وارد ورزشگاه آزادی تهران می‌شوید حس عجیبی دارید. این‌جا بسیار نامناسب به نظر می‌رسد؛ به خصوص با توجه به وضعیت فرسوده ورزشگاه که آب از سقف می‌چکد. صادقانه بگویم، از همه جا آب جاری می‌شود. انگار عرصه در شرف تخریب است.

از سوی دیگر یک بازیکن تیم ملی فوتبال روسیه گفته که شرایط این تیم در هتل برای انجام بازی تدارکاتی با ایران مناسب نبوده است.

«نیکلای کوملیچنکو» مهاجم تیم ملی روسیه در گفت و گو با وب سایت «ایزوستیا» به بیان تجربه سفرش به ایران پرداخت و از بعضی شرایط از جمله غذا و اینترنت انتقاد کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که تجربه زندگی چند روزه در تهران چطور بود؟ گفت: از نظر زندگی روزمره واقعاً آن را دوست نداشتم. صادقانه بگویم همه چیز در سطح بسیار پایینی بود. آخرین بازی خود را مقابل ازبکستان در تاشکند انجام داده بودیم. آنجا سطح راحتی بالاتری وجود داشت اما در تهران، به نوعی در هتل به طور کلی مشکلاتی وجود داشت به ویژه غذا. از اینترنت هم که چیزی نگویم. من در اتاقم در هتل اینترنت نداشتم. مجبور بودم در راهرو بنشینم تا به جایی وصل شوم. درست مثل ۱۰ سال پیش در روسیه، اگر یادتان باشد، زمانی که در بعضی جاها مجبور بودید به جایی بروید تا به اینترنت دسترسی پیدا کنید...




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: