آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 6 فروردین ماه 1402 = 26-03 2023

تصویری از بازگشت ون‌های گشت‌ ارشاد به خیابان در شیراز + فیلم

برخی رسانه های داخلی امروز نوشتند: تصویری از ون گشت ارشاد در ورودی باغ ارم – شیراز منتشر شده است. (عکس زیر)

در همین حال با وجود تکذیب ارائه طرح جدید «حجاب» از سوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، یک عضو این مجلس از رفسنجان گفته: جرایم ۵۰۰ هزار تا سه میلیارد تومان، ابطال گواهینامه رانندگی و پاسپورت برای افراد «بی‌حجاب»، از جمله جزییات این طرح است. دولت باید یکی دو هفته آینده لایحه بیاورد و ان‌شاءالله اجرا می‌شود.»

فیلم زیر: ممانعت از ورود زنان بدون حجاب به باغ ارم شیراز


ایران پرس نیوز





www.youtube.com/watch?v=kHnEp273Fyo

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



kiani March 26, 2023 05:19 PM

روز از نو ، روزی از نو مگر اینکه مبارزین مسلح بشن انتخاب با مردمه انقلاب مهسا به ثمر خواهد رسید ولی با یک تفاوت با اسلحه، که باید به هر نحوی شده از کردستان ایران یا کردستان عراق تآمین بشه و یا با مبارزات مدنی در حالت اول، رژیم چند ماه بیشتر دوام نمیاره در حالت دوم، یعنی فقط با تجمعات و اعتراضات و تظاهرات، سرنگونی حکومت چندین سال طول میکشه آموزش جنگهای چریکی شهری و طرز استفاده از سلاح؟ این کار باید سالها پیش انجام میشد ولی هنوز هم میشه این کار را کرد چند ماه کلاسهای آموزش فشرده نه، این یک رویا یا امری غیر ممکن نیست فقط برنامه ریزی دقیق و سریع لازمه کی این برنامه ریزی ها رو باید انجام بده؟ نظامیان وطن دوست و بویژه مبارزین کرد نه، من کرد نیستم ولی کردها رو دوست دارم زن ، زندگی ، آزادی ژینا

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: