آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 7 فروردین ماه 1402 = 27-03 2023

عکس؛ حجاب بی‌حجاب: واکنش دختران شجاع به ویدئوی تحقیرآمیز

فیلم زیر: این ویدئو را ستاد موسوم به امر به معروف شیراز منتشر کرده تا با نمایش تحقیر زنان و دختران ایرانی قدرت نمايی کند

در این میان یک عضو مجلس خبرگان رهبری خامنه ای گفته: رواج بی‌حجابی یعنی کرونای آدمکش و جامعه نابود کن. باید با این کرونای جدید مبارزه جدی انجام داد.

آخوند اراکی که در شورای عالی حوزه‌های علمیه خامنه ای نیز عضویت دارد، ضمن اعتراف به "بی‌تفاوتی به مسئله انقلاب" در حوزه های علمیه، زنان و دختران ایران را تهدید کرد که حکومت و روحانیون اجازه نخواهند داد بی‌حجابی در جامعه اسلامی رواج پیدا کند.

این در حالیست که جواد امام، فعال سیاسی اصلاح طلب گفته: وضعیت اجتماعی و سیاسی کنونی آتش زیر خاکستر است و باید شاهد چالش‌های جدی‌تری در ابعاد متنوع‌تر باشیم.

وی دربارهٔ حجاب اجباری هم با بیان این‌که مطالباتی که مردم داشتند عملا بی‌پاسخ مانده، افزود: همه آن‌ها روی هم جمع شده و قاعدتاً با توجه به شرایط کشور و جامعه در ۱۴۰۲ این‌ها نمود جدی‌تری پیدا می‌کند، خصوصا در بحث حجاب با توجه به فضایی که امروز می‌بینیم و جامعه آن را برنتابیده است.

عکس زیر؛ قاب زیبای انقلاب زن زندگی آزادی در آغاز سال نو در پاسارگاد

کاربری با انتشار این عکس نوشت: تا زمانی که این دختران و زنان شجاع در ایران هستند یعنی انقلاب زن زندگی آزادی ادامه دارد...

ایران پرس نیوز





www.youtube.com/watch?v=vdJx9mrPz8M

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



kiani March 27, 2023 01:45 PM

خدا شفا بده، ولی شفا میده؟ خیلی خیلی بعیده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: