آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 13 فروردین ماه 1402 = 02-04 2023

تهدید مزدوران یمنی سپاه علیه عربستان علیرغم توافق؛ خبر عبداللهیان

وزیر خارجه جمهوری اسلامی گفته: ظرف ۴۸ ساعت آینده با همتای سعودی درباره نهایی کردن زمان و مکان دیدارمان گفت‌وگو می کنم.

این در حالیست که مزدوران یمنی سپاه پاسداران امروز عربستان را تهدید کرده و گفته که با حملاتی گسترده غافلگیرتان می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، سخنگوی انصارالله یمن تهدید به حملات گسترده علیه عربستان و امارات کرد و گفت: باید دوره عفو عمومی که انصارالله اعلام کرده غنیمت شمرده شود، چراکه اگر ائتلاف متجاوز هرگونه حماقتی مرتکب شود، اقدامات غافلگیرانه و حملات گسترده‌ای چه در عربستان یا در امارات وجود خواهد داشت و بر تمام منطقه تاثیر خواهد گذاشت.

همزمان حسین امیرعبداللهیان در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه در مورد زمان و مکان ملاقات با وزیر خارجه عربستان گمانه‌زنی‌های مطرح می شود آیا زمان و مکان این دیدار مشخص شده است؟ گفت: قرار است ظرف ۴۸ ساعت آینده با همتای سعودی مکالمه و رایزنی کنم و در آن گفت وگو، زمان و مکان دیدارمان را نهایی می کنیم.

مهدی مطهرنیا، کارشناس مسائل بین‌الملل در مورد این تناقضات گفته: جمهوری اسلامی تلاش می‌کند با کشور‌های منطقه مسائل خود را حل کند، اما همزمان تنش‌ها در سوریه با آمریکا و متحدانش افزایش می یابد و این نشان‌دهنده آن است که اراده‌های موجود در حل مسائل بین‌الملل هنوز نتوانسته است به یک تصمیم‌گیری درست و کامل برسد و این بحران تصمیم‌گیری در جهت حفظ هواداران (نظام) و عدم عبور از هواداران صورت می‌گیرد.





ایران فردا April 2, 2023 11:14 AM

عربستان سعودی ٫ همسایه مردم ایران در منزل شیشه ای نشسته و مجبور است با این سنگ پرانان پفیوز بی سواد به اصطلاح مذاکره و تبادل نظر کند
عربستان خوب میداند ٫ که با این بی سوادان شش کلاسه قاتلان حکومتی تبادل نظری امکان ندارد
اینها اول باید به مکتب بروند و دانش انرا بیاموزند که اسم خودشان را بنویسند ٫ آنوقت به صحنه مذاکرات بین الملی ظاهر شوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: