آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 16 فروردین ماه 1402 = 05-04 2023

فیلم/عکس؛ بازداشت پدر و مادر و برادر یک جان باخته اعتراضات

خواهر جواد حیدری از جان باختگان اعتراضات در قزوین از بازداشت پدر، مادر و برادرش خبر داده و در اینستاگرام نوشته است: دقایقی پیش پدر و مادرم و برادرم محمد حیدری را دستبند زده و بازداشت کردند. روح الله حیدری، برادر دیگرم هم از روز دوشنبه در بازداشت است. حالا از خانواده‌یمان، یک نفر را کشتند و ۴ نفر را حبس کرده‌اند.

او افزوده که به خانواده‌اش گفته‌اند باید سنگ مزار جواد را عوض کنید تا آزاد شوید! (عکس زیر)

فیلم زیر: سخنان مادر داغدیده جواد حیدری

جواد حیدری یکی از معترضان شرکت‌کننده در خیزش ۱۴۰۱ ایران بود که توسط نیروهای سرکوب‌گر جمهوری اسلامی در نزدیکی پارک ملت قزوین، خیابان حکم‌آباد، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و بعد از چند ساعت به دلیل شدت جراحات و عدم رسیدگی پزشکی درگذشت.

جواد حیدری دانش‌آموخته رشته مهندسی کشاورزی بود. گفته می‌شود که وی از پشت، مورد هدف گولهٔ جنگی قرار گرفته و سپس با اسلحه به دور وی حلقه زده‌اند و به جای انتقالش به بیمارستان به داخل مقر فرماندهی، که در نزدیکی پارک ملت است برده شده و بعد از وخامت حالش و درحالی که خون شدیدی از او رفته بود به بیمارستان رجایی منتقل می‌شود.

ایران پرس نیوز





www.youtube.com/watch?v=CcrQ-fudBgM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: