آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 24 فروردین ماه 1402 = 13-04 2023

پارلمان اروپا؛ رسوايی شبکه فساد قطرگیت وارد مرحله تازه ای شد

نماینده متهم به دریافت رشوه در پرونده قطرگیت در خانه حبس می‌شود. وکیل او می گوید که این نماینده معلق پارلمان اروپا از این پس با دستنبد الکترونیکی در بازداشت خانگی در بروکسل خواهد بود.

این نماینده یونانی پارلمان اروپا بارها در سخنرانی‌هایش از قطر حمایت کرد و مدارک متعددی نشان می‌دهد که او بارها در مذاکرات پارلمان اروپا برای امیرنشین قطر لابی گری کرده است.

در بازجویی ها منتسب به پرونده «قطرگیت» دادستانی بروکسل بیش از ۱.۵ میلیون یورو پول نقد در خانه‌های پنج متهم اصلی پیدا کرد. بخش مهمی از این پول نقد در خانه اوا کایلی پیدا شده بود.

به گفته وکیل، دستگاه قضایی بلژیک می خواهد با این حبس ۴ ماهه به دیگر وکلای پارلمان اتحادیه اروپا و کارمندان کمیسیون اتحادیه اروپا نشان دهد که مقابله جدی در صحن اتحادیه اروپا با فساد و رشوه مالی خواهد شد.

اسون مری به یورونیوز می گوید:‌« سخت‌گیری علیه اوا کایلی هشداری است به بقیه؛ مرتکب فساد نشوید چرا که برای مدت طولانی به زندان خواهید رفت.»

اوا کایلی، نماینده یونانی پارلمان اروپا اکنون به شناخته شده ترین چهره رسوایی فساد در پارلمان اروپا تبدیل شده است. دادستانی فدرال بلژیک از اظهار نظر درباره اتهامات وکیل خانم کایلی خودداری کرد.




سهیل April 13, 2023 08:23 AM

دست ج۔اسلامی در دست این دارو دسته ست، فراموش نمیکنیم در بازیهای فوتبال جهانی ،قطری ها اجازه نمیدادند کسی پیراهن زن زندگی ازادی را بپوشد وفدراسیون فوتبال هم اعتراضی به این قضیه نکرد که نشان دهنده همکاری فدراسیون با قطری ها بر ضد مردم ایران است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: