آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 4 اردیبهشت ماه 1402 = 24-04 2023

بیانیه شدیداللحن انگلیس علیه رژیم ایران با حمایت آمریکا و اروپا

وزارت خارجه انگلیس با انتشار بیانیه ای شدیداللحن علیه حکومت ایران نوشت: بریتانیا و شرکای بین‌المللی‌مان امروز بار دیگر روشن می‌کنند که ما ظلم وحشیانه رژیم را نادیده نخواهیم گرفت. ما به اقدامات گسترده ادامه خواهیم داد تا رژیم را مسئول اعمال خود بدانیم.

این وزارتخانه در صفحه اینترنتی خود خبر داد که بریتانیا امروز (دوشنبه) به همراه ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا، در زمینه نقض حقوق بشر تحریم‌های جدیدی علیه حکومت ایران اعلام می‌کنند.

این بیانیه می‌گوید بریتانیا سپاه پاسداران را به طور کامل در لیست سیاه قرار داده است. به این معنا که تمام اجزا و نهادهای زیر مجموعه مرتبط با سپاه پاسداران شامل تحریم‌ خواهند شد. دفتر دادستانی کل و هچنین پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی دو نهاد دیگر حکومت ایران هستند که بریتانیا تحریم کرده است.

بی بی سی به نقل از وزیر خارجه بریتانیا گزارش داد: این کشور و شرکای بین‌المللی‌اش امروز بار دیگر روشن می‌کنند که سرکوب وحشیانه حکومت ایران را نادیده نمی‌گیرند و به اقدامات گسترده‌ خود ادامه خواهند داد تا این رژیم در خصوص اقداماتش مسئول باشد.

تحریم چهار سرکرده سپاه به دلیل فرماندهی سرکوب‌

پاسدار محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه «نجف اشرف» نیروی زمینی سپاه پاسداران مستقر در غرب ایران، مسئول سرکوب خشونت آمیز اعتراضات در استان کرمانشاه، با استفاده از مسلسل.

پاسدار حبیب شهسواری فرمانده سپاه استان آذربایجان غربی، مسئول سرکوب معترضان در مهاباد و پیرانشهر با استفاده سلاح‌های سنگین و همینطور قتل معترضان در پی شکنجه در بازداشتگاه‌ها.

پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه استان مرکزی، مسئول سرکوب خشونت آمیز اعتراضات، از جمله مهرشاد شهیدی و دستگیری زنان به دلیل پوشش.

پاسدار احمد خادم‌سیدالشهداء فرمانده قرارگاه عملیاتی «کربلا»، مسئول سرکوب اعتراضات در شهر ایذه استان خوزستان که طی آن یک کودک ۱۰ ساله مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد. نیروهای سپاه به فرماندهی خادم در استان کهگیلویه و بویراحمد مسئول ربوده شدن یک کودک کار هستند که متعاقباً پس از شکنجه جان باخت.




ایران فردا April 24, 2023 05:20 PM

شما ها پاسداران جنایتکار آخوندهای بچه کش آینده‌ای ندارید ٫ شماها وحشی های اسلامی هموطنان عزیز ما٫ این بچه های انسان های شریف را کشتید ومیکشید ٫ شکنجه میکنید ٫که به سختی می‌توان انسان به شماها لقب داد٫ نه تنها آینده خود را تباه کرده اید بلکه خوانواده شما ها هم آینده‌ای ندارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


مرگ بر روسیه April 24, 2023 10:54 PM

سفیر روسیه در ایران: کار فشرده‌ای روی توافق تهران و مسکو در حال انجام است

این سند جواب تمام کامنت هایی است که مزدوران توده ای اینجا و آنجا می گذارند

آیا سفر شاهزاده به اسرائیل را به رسمیت می شناسند؟ نه! چون مزدور روسیه هستند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: