آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 5 مرداد ماه 1402 = 27-07 2023

پنج سال حبس؛ بانوی فعال حامی حقوق کارگران راهی زندان اوین شد

برادر آنیشا اسداللهی، نویسنده، معلم و مترجم رسمی سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران و حومه، از اجرای حکم پنج سال زندان این فعال حامی حقوق کارگران خبر داد.

بر همین اساس خانم اسداللهی، روز چهارشنبه چهارم مرداد جهت سپری کردن مدت زمان حبس خود، به واحد اجرای احکام زندان اوین رفت.

علی اسداللهی، ضمن اعلام خبر اجرا شدن حکم زندان آنیشا اسداللهی نوشت: «۳۴ ساله رفت که بر آستان ۴۰ سالگی برگردد.»

آنیشا اسداللهی پیش‌تر در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی ایمان افشاری، بابت پرونده‌ای که بهار سال ۱۴۰۱ همراه با کیوان مهتدی، همسرش بازداشت شده بود، با اتهاماتی چون اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت کشور و تبلیغ علیه نظام به پنج سال و هشت ماه زندان محکوم شده بود.

از این میزان حبس، پنج سال برای این فعال حامی کارگران قابلیت اجرایی دارد.

آنیشا اسداللهی بعد از صدور حکم دادگاه بدوی، در اینستاگرامش نوشت که قاضی مسئول رسیدگی به پرونده، استوری‌های او در اینستاگرامش درباره مخالفت با اعدام محسن شکاری و مجیدرضا رهنورد را مصداق اتهام «تبلیغ علیه نظام» دانسته است.




ایران فردا July 27, 2023 12:35 PM

ملت ایران ٫ این طلبه قاضی های جنایتکار و مزدور را به خاطر بسپارید ٫ در حالی که کودک آزاران و لوات کاران و قاتلان و دزدان از آزادی برخوردارند و آزادانه جولان میدهند و به جنایات خود ادامه میدهند ٫ این دادگاه های فاشیست ٫ فرقه تبهکار ٫ زنان و مردان وطن پرست ما را روانه بیقوله های این نازی ها میکند
این مغز فندقی ها شعور آنرا ندارند که درک کنند که هیچ حکومتی بدن پشتوانی مردمش پایدار نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: