آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 15 اردیبهشت ماه 1402 = 05-05 2023

ماشین کشتار خامنه ای و احتمال اعدام دو زندانی عقیدتی در اراک

دو زندانی عقیدتی در زندان اراک که پیشتر از بابت اتهام «سب النبی» به اعدام محکوم شده بودند، به سلول‌های انفرادی این زندان منتقل شدند که انتقال ناگهانی آنها، باعث افزایش نگرانی‌ها در خصوص وضعیت این دو زندانی شده است.

یک منبع آگاه به هرانا گفت هم بندی‌های این دو زندانی (یوسف مهراد و صدرالله فاضلی زارع) خبر انتقال آنها به سلول انفرادی را به اطلاع خانواده‌ها رسانده‌اند و هنوز رسما حکمی به خانواده‌ها یا وکلا ابلاغ نشده و خبری از ملاقات آخر نیست.

یوسف مهراد، اهل اردبیل و پدر یک کودک سه ساله است. صدرالله فاضلی زارع نیز کابینت ساز بوده و سرپرستی مادر سالمند خود را به عهده دارد.

پیشتر یوسف مهراد و سید صدرالله فاضلی زارع به همراه پنج نفر به نام‌های فرهاد چهره‌سا، محمد زهره‌وندی، اکرم صفایی توانا، علی محمدفلاح رشکلا و کبری ایمانی، در پرونده‌ای در رابطه با مدیریت و عضویت یک کانال تلگرامی با عنوان «نقد خرافه و مذهب» بازداشت شده بودند.

به گزارش ایران اینترنشنال، شاهزاده رضا پهلوی با اشاره به احتمال اجرای حکم اعدام دو زندانی عقیدتی در اراک، خواستار اقدام «مدافعان آزادی بیان در ایران و جهان» برای تحت فشار گذاشتن جمهوری اسلامی جهت لغو این احکام شد و نوشت: «اجازه ندهید که این رژیم خونخوار جان دو انسان دیگر را به دلیل ابراز باور و عقیده بگیرد.»




ایران فردا May 5, 2023 08:36 PM

این اخوند های فرقه تبهکار با عمامه و دست های خونین از بهترین فرزندان این مرز وبوم انتقام میگیرند و با چنگ و ‌دندان خونین آزادی خواهان ما را لت وپار میکنند ، تا شاید ثروت و مقام دزدیده شده از فرزندان گرسنه این آب وخاک را دیر پایی نجات دهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: