آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 18 اردیبهشت ماه 1402 = 08-05 2023

حجاب؛ تشکیل پرونده برای دو بازیگر دیگر / بیانیه جانشین تمساح

در ادامه فشارهای حکومتی در ارتباط با حجاب اجباری، رسانه‌ها گزارش دادند که برای شقایق دهقان، بازیگر سینما و تلویزیون نیز پرونده قضایی تشکیل شده است. دو روز پیش حضور بدون حجاب این بازیگر در مراسم رونمایی یک کتاب با خشم رسانه‌های وابسته به سپاه پاسداران روبه‌رو شده بود.

خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران همچنین نوشت: باران کوثری بازیگر سینما بدون حجاب در یک مراسم شرکت کرد که بلافاصله عکس‌های او در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شد.

بر اساس اطلاعات رسیده برای تخلف کشف حجاب این بازیگر پرونده قضایی تشکیل و به مجتمع قضایی ارشاد ارسال شده است. در روز‌های گذشته شاهد کشف حجاب برخی دیگر از بازیگران از جمله افسانه بایگان، فاطمه معتمدآریا، پانته‌آ بهرام و کتایون ریاحی هم بودیم که برای آن‌ها هم پرونده قضایی تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.

بیانیه جانشین مصباح یزدی خطاب به سران قوا

آیت‌الله محمود رجبی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در بیانیه تحلیلی به اوضاع جامعه و بیان وظایف اقشار مختلف در راستای پیاده‌سازی حجاب در جامعه پرداخت.

در این بیانیه آمده است: رؤسای محترم قوای سه‌گانه که خود موظف، معتقد و مصمم به پیاده کردن احکام اسلامی و قوانین جمهوری اسلامی و از جمله این حکم مسلم شرعی و قانون مصوب قطعی هستند.

اولا با سرعت همراه با حکمت و درایت، تأخیر صورت گرفته در اجرای این قانون مهم که خار چشم دشمنان اسلام و ملت ماست را در همه عرصه‌های اجتماعی بویژه در قلمرو سازمانی خویش جبران نمایند.

ثانیاً اقدامات لازم برای فرهنگ‌سازی، گفتمان‌سازی و نهادینه‌سازی و پیاده‌سازی حجاب اسلامی بویژه حجاب برتر را انجام دهند.

نباید به بهانه کار فرهنگی از اجرای قانون حجاب و مقابله با هنجارشکنان دست برداشت چنانکه نباید با اهتمام به اجرای قانون حجاب از فعالیت‌های تبیینی، فرهنگی و اقناعی و گفتمان‌سازی غافل شد. از تبلیغات بی‌اساس و جوسازی‌های دشمنان نهراسید و در اجرای قانون و حکم الهی با صلابت و شجاعت اقدام کنید.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: