آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 21 اردیبهشت ماه 1402 = 11-05 2023

فیلم؛ حملات بی سابقه اسرائیل به مزدوران سپاه: ریشه ‌كن می ‌كنیم

به گفته ارتش اسرائیل، نیروی هوایی این کشور به بیش از یکصد هدف در نوار غزه از جمله سایت‌های تولید موشک جهاد اسلامی که تحت حمایت سپاه پاسداران قرار دارد، حمله کرده است. (فیلم زیر)

ارتش اسرائیل شامگاه چهارشنبه از حمله دیگری به اهدافی در نوار غزه خبر داد که هدف آن "مغز متفکر برنامه موشکی جهاد اسلامی" بوده است. در این حمله علی غالی، فرمانده یگان موشکی جهاد اسلامی به هلاکت رسید. شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرده که او در "جنوب نوار غزه" کشته شده است.

روز گذشته گروه‌های شبه‌نطامی فلسطینی در غزه بیش از صدها راکت به سمت اسرائیل شلیک کردند. ارتش اسرائیل نیز در واکنش به آن بیش از ده‌ها هدف مرتبط با شبه‌نظامیان در غزه را هدف قرار داد که گفته می‌شود، شدیدترین نبرد در ۹ ماه گذشته میان دو طرف بوده است.

منابع فلسطینی اعلام کردند که در درگیری‌های این هفته دست کم ۲۴ نفر از جمله سه فرمانده جهاد اسلامی کشته و ده‌ها نفر نیز زخمی شدند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل شب چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت (۱۰ مه) گفت اسرائیل سنگین‌ترین ضربه را در تاریخ به گروه جهاد اسلامی وارد کرده است.





www.youtube.com/watch?v=gdv9eX-yzus

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: