آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 1 مرداد ماه 1402 = 23-07 2023

"بلایی که تو فکر می‌ کنی یا دوست داریم را سر خواهرت می‌آوریم"

یک منبع نزدیک به خانواده مجاهد کورکور به ایران‌اینترنشنال گفت که این زندانی پس از چند ماه محرومیت، با پدر و مادرش ملاقات کرده است. گفته شده حال جسمی و روحی او در این ملاقات بسیار نامساعد بوده است.

گفته می‌شود به دلیل اینکه ماموران به مجاهد کورکور گفته بودند خواهرش بازداشت شده، او در زندان اقدام به خودکشی کرده است.

طبق این گزارش، ماموران امنیتی فیلمی را که هنگام هجوم چند هفته پیش خود به خانه آنها از خواهرش نگار گرفته بودند، به مجاهد نشان دادند و به او گفتند: «بلایی که تو فکر می‌کنی یا دوست داریم را سر خواهرت می‌آوریم.»

حال مجاهد کورکور پس از شنیدن این اظهارات در حدی بد می‌شود که اقدام به خودزنی می‌کند.

به گفته این منبع آگاه، مجاهد کورکور در ملاقات با پدر و مادرش التماس می‌کرده که واقعیت را درباره خواهرش به او بگویند. با این حال، با وجود تاکید والدین مجاهد مبنی بر اینکه خواهرش بازداشت نشده، این زندانی به دلیل فیلمی که دیده بود نمی‌توانست حرف آنها را باور کند.

ماموران امنیتی شامگاه ۳۱ خرداد پس از یورش به منزل خانواده مجاهد کورکور، گوشی نگار را توقیف کرده و به اجبار از او فیلمبرداری کردند.

با توجه به اظهارات مقام‌های قضایی به وکیل پرونده درباره تهیه مستند درباره مجاهد کورکور توسط اطلاعات سپاه پاسداران، خانواده او نگرانند که فیلمبردای اجباری از نگار کوکور به دلیل تحت فشار گذاشتن مجاهد برای اعتراف اجباری درباره پرونده کشته شدن کیان پیرفلک و کشته‌شدگان خیزش انقلابی در ایذه باشد.

در همین حال، نگرانی‌ها درباره تایید و اجرای ناگهانی حکم اعدام مجاهد کورکور ادامه دارد. او در حالی از سوی جمهوری‌اسلامی به قتل کیان پیرفلک متهم شده که والدین این کودک بارها به صراحت نیروهای حکومتی را قاتل فرزندشان معرفی کرده‌اند.

روز ۱۸ فروردین امسال قوه قضاییه جمهوری اسلامی اعلام کرد برای «عباس کورکوری مشهور به مجاهد کورکور» به عنوان «متهم اصلی پرونده کشته شدن کیان پیرفلک» حکم اعدام صادر کرده اما این حکم «غیر قطعی» و قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است.

صدور این حکم در شرایطی است که خانواده کیان پیرفلک بارها به صراحت اعلام کرده‌اند قاتل فرزندشان نیروهای حکومتی بوده است. از جمله ماه‌منیر (زینب) مولایی‌راد، مادر این کودک ۱۰ ساله که با تاکید بر به رگبار بسته شدن خودرویشان از سوی ماموران امنیتی، به تازگی عکسی از خود دست در دست مادر مجاهد کورکور منتشر کرد.

میثم پیرفلک، پدر کیان هم که در جریان شلیک به خوردویشان به شدت مجروح شده است، پس از اطلاعیه قوه قضاییه ویدیویی از خود منتشر و در آن اتهامات وارد شده به مجاهد کورکور را رد کرد.

او در این ویدیو گفت: «دادخواه خون پسرم هستم. من هیچ شکایتی از مجاهد کورکور و بچه‌های ایذه نکرده و نخواهم کرد چون من و همسرم به چشم خود دیدیم که نیروهای امنیتی به فرماندهی سردار عیدی علیپور، ماشین ما را به رگبار بستند، مرا زخمی کردند و پسرم را به قتل رساندند.»




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: