آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 26 اردیبهشت ماه 1402 = 16-05 2023

فیلم؛ سیا از روس‌ها می‌خواهد اسناد محرمانه رژیم پوتین را افشا کنند

سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در یک ویدئوی جدید در تلگرام از روس‌ها خواست اسناد محرمانه رژیم پوتین را افشا کنند. (فیلم زیر)

به گزارش فرانس24؛ آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا تلاش برای متقاعد کردن روس ها جهت افشای اسرار رژیم پوتین را تقویت کرده و یک ویدیوی احساسی در تلگرام منتشر نموده که هدف آن تحت تاثیر قرار دادن افراد ناامید از وضعیت کنونی روسیه است.

این ویدئوی کوتاه یک بوروکرات روسی و یک زن را در خانه با یک کودک به تصویر می‌کشد که هر دو ظاهراً در زندگی‌شان مشکل دارند و می‌پرسند آیا این همان چیزی است که آرزوی آن را داشتند.

این فیلم نشان می‌دهد که مردم می‌توانند برای بهبود اوضاع به ارائه اطلاعات به آژانس اطلاعاتی ایالات متحده بپردازند و همچنان روس‌های وطن‌پرست هم باشند.

ویدئو و متن همراه آن دستورالعمل‌هایی را در مورد چگونگی انجام این کار، با استفاده از مرورگر Tor برای دسترسی به وب تاریک و ابزارهای رمزگذاری که سیا می‌گوید حفاظت از آنها را تضمین می‌کند، ارائه می‌دهد.

این آژانس می نویسد: سیا می خواهد حقیقت روسیه را بداند و ما به دنبال افراد قابل اعتمادی هستیم که بتوانند این حقیقت را به ما بگویند. اطلاعات شما ممکن است ارزشمندتر از آن چیزی باشد که فکر می کنید.

سیا امیدوار است که ارائه یک راه ساده اما واضح برای افشای اطلاعات از طریق وب تاریک، روس‌های محتاط را متقاعد کند که گام بعدی را بردارند.




www.youtube.com/watch?v=B0Wo6NbWRmE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: