آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 27 تیر ماه 1402 = 18-07 2023

نماینده افشاگر ماجرای شاسی‌بلندها به یک سال زندان محکوم شد!+فیلم

احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز از برگزاری دومین جلسه دادگاه خود در روز یکشنبه هفته جاری به اتهام نشر اکاذیب خبر داد اما هنوز یک روز از تشکیل این جلسه دادگاه و درخواستش برای رسیدگی پرونده‌اش در محکمه سیاسی نگذشته بود که رأی یک سال حبس او در دادگاه بدوی صادر شد و امروز (سه شنبه) این رأی در سامانه الکترونیکی قضائی بارگزاری شد.

علیرضابیگی که پیش از این خبرداده بود اولین جلسه دادگاهش به دلیل نقص در پرونده و عدم ثبت شکایت توسط شاکی از سوی رئیس دادگاه به بازپرسی برگشته است، امروز به «شبکه شرق» گفت که رأی دادگاه بدوی او مبنی بر صدور یک سال حبس صادر شده است و در صورت تأیید رأی در دادگاه تجدید نظر به دلیل اینکه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان این پرونده را خارج از وظایف نمایندگی تشخیص داده است، حکم یک سال حبس او از زمان تأیید حکم قابل اجرا خواهد بود.

نماینده چند دوره تبریز در مجلس که دکتری امنیت ملی از دانشگاه عالی دفاع ملی‌ را دارد و پیش از این فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، اصفهان و فارس را در پرونده خود دارد و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور و همچنین مشاور فرمانده نیروی انتظامی بوده است در خصوص تشکیل جلسه دادگاه خود اینطور توضیح داد: «روز یکشنبه دومین جلسه دادگاه من درخصوص خودروهای شاسی بلند برگزار شد و طبق احضار دادگاه کارکنان دولت در شعبه ۱۰۵۷ حاضر شدم. قاضی محترم اتهام نشر اکاذیب را تفهیم کرد و از من خواست در قبال اتهام وارده دفاع کنم.»

نماینده تبریز در مجلس یازدهم همچنین اعلام کرد که دومین جلسه دادگاه او برگزار شده و به دلیل ادله‌ای که در اختیار دارد، دادگاه او باید به صورت علنی در محکمه سیاسی با حضور هیئت منصفه تشکیل شود. چرا که به اعتقاد او اتهامات وارده به او جزء اتهامات سیاسی است و دادگاه فعلی صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد. اما در عین حال خبر داد که ظاهرا توضیحاتش مورد موافقت قرار نگرفته و حکم یک سال حبس او در دادگاه بدوی صادر شده است.

فیلم زیر: فقط نوک کوه ساختار مافیایی "نظام" را نشان داده بود




www.youtube.com/watch?v=VEi41iC65sg

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: