آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 26 اردیبهشت ماه 1402 = 16-05 2023

فیلم؛ افشاگری تازه اسرائیل درباره پایگاه‌های زیرزمینی سپاه پاسداران

موسسه تحقیقاتی آلما در اسرائیل با انتشار نقشه‌ و تصاویری از وجود یک پایگاه زیرزمینی پهپادهای سپاه پاسداران در اطراف شهر شیراز در استان فارس خبر داد. (فیلم زیر)

به گزارش ایران اینترنشنال، این موسسه تحقیقاتی تاکید کرد که این پایگاه که در کوه‌های اطراف شیراز، مرکز استان فارس در جنوب ایران واقع است، کل خاورمیانه را تهدید می‌کند.

بر اساس این گزارش، این پایگاه پهپادی زیر‌زمینی در نزدیکی پایگاه شکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی تاسیس شده است.

پیش از این نیز اسرائیل هشدار داده بود که سپاه پاسداران از پایگاه‌‌های چابهار و قشم برای حمله پهپادی به اهداف دریایی استفاده می‌کند.

کیهان خامنه ای در واکنش به این خبر نوشته بود: قدرت پهپادی جمهوری اسلامی تنها یکی از برگ‌های برنده در مقابله با دشمنان خود و ایجاد پیوندهای بیشتر با دوستان است.

این در حالیست که دهها نماینده کنگره آمریکا در نامه‌ای به جو بایدن، رئیس ‌جمهوری این کشور خواهان قطع زنجیره تامین نیازهای جمهوری اسلامی از جمله در تولید پهپادهایی شدند که در جنگ روسیه علیه اوکراین استفاده می‌شود.

این درخواست در پی انتشار گزارشی در روزنامه «وال ‌استریت جورنال» صورت گرفت که در آن از اعزام یک هیات سپاهی به روسیه برای ساخت کارخانه‌ای با قابلیت تولید پهپاد انتحاری برای استفاده در جنگ اوکراین خبر داده بود.




www.youtube.com/watch?v=SA3SkiGe47I

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: