آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 29 اردیبهشت ماه 1402 = 19-05 2023

فیلم؛ اعدام ناجوانمردانه سه جوان معترض ایرانی هنگام اذان صبح

جمهوری اسلامی با دروغگویی، خدعه و نیرنگ و اعترافات اجباری و سناریو سازی سه جوان معترض دیگر را اعدام کرد

بنا به گزارش رسانه های حکومتی، سه زندانی سیاسی پرونده "خانه اصفهان"، صالح میرهاشمی، سعید یعقوبی و مجید کاظمی صبح امروز جمعه ۲۹اردیبهشت به حکم خامنه‌ای جنایتکار هنگام اذان صبح اعدام شدند. (فیلم زیر)

خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران در خبری به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه جمهوری اسلامی نوشته است که این حکم اعدام «بامداد امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ به اجرا درآمد».

خبرگزاری آسوشیتد پرس در خبر اعدام این سه معترض ایرانی نوشته است که این اتفاق علی‌رغم مخالفت گروه‌های حقوق بشر انجام شده است. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پیش تر حکم اعدام این سه معترض را توهین به حقوق بشر خواند و خواستار توقف اجرای این حکم شد.ه بود.

کاربران شبکه‌های اجتماعی هم در ساعات گذشته با انتشار خبر اعدام صالح میرهاشمی، مجید کاظمی و سعید یعقوبی موجی از اعتراض نسبت به این اقدام را نشان داده‌اند.

کاربری با هشتگ همه با هم هستیم نوشته است: «این روزا که خبرای مربوط به اعدام را می‌شنوم، فکر می‌کنم همه این افراد، مثل هزاران دیگر زندانیان سیاسی و عقیدتی اعدامی، مملو از شور زندگی و امید بودند اما در کمال قساوت دستگیر و شکنجه شدند. این داستان تلخ به زودی تمام می‌شود اما خاطره این افراد هیچ وقت».




www.youtube.com/watch?v=XXhuRyQmync

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Josef May 19, 2023 09:20 AM

سایت معلوم الحال پرس نیوز که متعلق به فاشیست های سلطنت پرستان می باشند مستقیم و غیر مستقیم در دشمنی با اعتقادات مذهبی و فرهنک اسلامی در خدمت خامنه ای جنایتکار بوده و همچون رضا پهلوی طرفدار پاسداران هستید، فیلم بالا از حقه ای های ساواکی مانند است که اذان را با تصویری از اعدام سه قهرمان شهید پخش میکنند، زشت خویی شاه و شیخ از یک جنس می باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام May 19, 2023 09:30 AM

این کار بی جواب نخواهد ماند و برای هر یک نفر به ده نفر جواب داده خواهد شد ولی به نظرم بهتر است که شعارهای شبانه را از خانه ها از سر بگیریم، امشب و هر شب، 9 شب
شعارهای کلیدی: مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر خامنه ای، حکومت بچه کش نمیخواهیم نمیخواهیم، امسال سال خونه قاتل علی سرنگونه

توجه! از مزدوران علی خامنه ای که برای جاسوسی در هنگام شعارها به نزدیکی خانه های شما می آیند و یا هموطنان را تهدید مکینند عکس و فیلم تهیه کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: