آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 29 اردیبهشت ماه 1402 = 19-05 2023

فیلم؛ خروش مردم اکباتان پس از اعدام امروز: مرگ بر خامنه‌ای قاتل

فیلم زیر: مرگ بر خامنه ای قاتل! شعارهای مردم شهرک اکباتان تهران پس از اعدام محکومان خانه اصفهان

ماشین اعدام خامنه‌ای تنها از ابتدای اردیبهشت ماه، ۱۱۲زندانی را اعدام کرده است. همچنین از زمان آغاز اعتراضات سراسری در ایران، نهادهای حقوق بشری گزارش داده‌اند که بیش از صد معترض با اتهاماتی روبه‌رو هستند که می‌تواند حکم اعدام در پی داشته باشد.

سازمان حقوق بشر ایران امروز جامعه جهانی را متهم کرد که به موج اعدام‌ها در ایران واکنش «قدرتمندانه» نداشته است. این سازمان تاکید کرده است که سه اعدام تازه باید «عواقب جدی برای رژیم ایران داشته باشد»، وگرنه جان بیش از صد معترض دیگر در خطر خواهد بود.

اعدام ۱۳ تن در یک روز؛ بالاترین میزان اعدام ماهانه در پنج‌سال گذشته

سازمان حقوق بشر ایران گزارش اعدام ۱۳ نفر را در روز پنج‌شنبه ثبت و تایید کرده است. در حالی که تنها ۱۸ روز از ماه مه سال ۲۰۲۳ می‌گذرد، جمهوری اسلامی با اعدام ۹۰ شهروند، بالاترین میزان اعدام ماهیانه در پنج‌سال گذشته را اجرا کرده است.

سازمان حقوق بشر ایران ضمن محکوم کردن اعدام‌های پرشمار و کم‌سابقه در ایران، از نهادهای بین‌المللی می‌خواهد که تمام توان خود را برای متوقف‌کردن ماشین کشتار حکومت ایران به کار بندند.

محمود امیری‌مقدم، مدیر سازمان حقوق بشر ایران، در این باره گفت: « آنچه امروز در ایران می‌بینیم نه اعدام بلکه کشتار گسترده فراقضایی شهروندان با هدف ارعاب جامعه است. حکومت برای ادامه بقا دست به این کشتار زده است. برای متوقف‌کردن ماشین کشتار جمهوری اسلامی، نیاز به واکنشی قاطع‌تراز ابراز تاسف و محکومیت توسط جامعه جهانی است.»





www.youtube.com/watch?v=SuUr38tkGdI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



علیرضا توحیدلو May 19, 2023 12:45 PM

وظیفهٔ ما به عنوانِ «دورِ گود نشستگان» این نیست که تعداد زخمیها و جانباختگانِ «دل به دریا زدگان» را بشماریم و فریادهای دروغینی از قبیلِ «ای وای حسین کشته شد» سر بدهیم
حدّاقل وظیفهٔ ما این است که راههایی پیشنهاد کنیم که بتواند تعداد جانباختگانِ «دل به دریا زدگان» را کمتر و به تعدادِ مُردار شدگان رژیمِ کثیفِ صفوی مسلکها بیفزاید
وظیفهٔ ما این است که تعداد کشته ها و زخمیهای دشمنِ «انیرانی» را افزایش دهیم وگرنه «مویه کردن» را هر «عجوزه ای» میتواند های های بسراید
کسی پیروز خواهد شد که برای کشتن دشمنش بیرون بیاید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: