آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 13 تیر ماه 1402 = 04-07 2023

فعالان حقوق بشر: به خیابان بیاییم! جان توماج‌مان در خطر است

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی: دادگاه دوم توماج صالحی خواننده انقلابی و رَپِر محبوب مردم روز یکشنبه ۱۱ تیرماه در اصفهان به ریاست «براتی» جلاد برگزار و این خواننده مخالف رژیم اسلامی به " فساد فی‌الارض" متهم شد. اتهامی که خطر مجازات اعدام را دارد.

امیر رئیسیان وکیل توماج گفته است تصمیم دادگاه بر اساس قوانین حکومت در عرض یک هفته به وکلای او ابلاغ خواهد شد. توماج متهم شده است که به نشر اکاذیب پرداخته و با رسانه‌های خارجی مصاحبه کرده و این مصداق همکاری با دولت متخاصم است. او همچنین متهم است که با دعوت مردم به بیان خواسته‌ها و مطالبات خودشان، مرتکب دعوت به آشوب و اغتشاش شده و بعلاوه علیه نظام تبلیغ کرده و به خمینی و خامنه‌ای توهین کرده است.

توماج در نیمه شب ۸ آبان ۱۴۰۱ در استان چهارمحال و بختیاری توسط مزدوران رژیم با ضرب و شتم دستگیرشد. پس از دستگیری او با وجود بدترین و وحشیانه‌ترین شکنجه‌ها که منجر به آسیب دیدگی چشم چپ و شکستگی انگشتانش شد، به اعترافات اجباری تن نداد.

توماج خواننده محبوب مردمی که با خواندن شعرهای انقلابی علیه سیستم فاسد و جنایتکار جمهوری اسلامی جایگاه ویژه‌ای میان مردم ایران و جهان بدست آورده، اکنون با اتهامات مهمل دستگاه قضایی رژیم در خطر اعدام است.

اقبال اقبالی، دایی توماج صالحی نیز طی بیانیه‌ای که منتشر کرد از مردم داخل و خارج ایران و همه مدافعان آزادی خواست که به کارزار آزادی توماج بپیوندند.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی ضمن محکوم کردن اتهامات بی‌اساس جمهوری اسلامی، همه مردم مبارز و آزادیخواه در داخل و خارج از کشور را به همراهی با کارزار آزادی توماج فرا میخواند تا به خیابان بیایند، و حکومت آدم‌کش اسلامی را مجبور به آزادی بی‌قید و شرط توماج کنند.



داش آکل July 4, 2023 10:15 AM

با دست خالی به خیابان آمدن خریت محض است مردم مسلح شوید هر کسی گفت مسلح نشید و تظاهرات سکوت برگذار کنید بدون شک مامور جمهوری اسلامیه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: