آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 30 اردیبهشت ماه 1402 = 20-05 2023

مقام سابق حکومتی: پایانی فاجعه‌ آمیز در انتظار رژیم خامنه ای است

علی ربیعی، مقام سابق اطلاعاتی و سخنگوی دولت روحانی با هشدار به خامنه ای نسبت به نتایج سیاست های ویرانگر او نوشت: انگار نه انگار حوادث پاییز اتفاق افتاده، نسیان (فراموشی) در نظام‌های سیاسی پایانی فاجعه‌آمیز رقم می‌زند.

وی در یادداشتی با عنوان «در چرخه معیوب نمانیم؟!» در روزنامه اعتماد نوشت: روز‌های تلخی بر همگان در ماه‌هایی نه چندان دور گذشت. هنوز آثار آن بر پیکر جامعه هویداست و به اعتقاد من، حتی در صورت اعمال سیاست‌های ترمیمی، به زمان زیادی برای بازگشت ذهنی جامعه و کمرنگ شدن آثار روانی رخداد‌های اخیر، نیاز داریم. متاسفانه، برخلاف آنچه انتظار می‌رود، هر روز شاهد اقدامات و اظهارات عجیب و غریب هستیم. در اقدامی عجیب، آستین کوتاه مردان می‌شود مساله و در لیست منکرات قرار می‌گیرد؟!

وی نوشت: متاسفانه مسیر‌های غلط بیش از این است و این حجم از فراموشی و نسیان تعجب‌برانگیز است. هر چند فراموشی و نسیان برای زندگی فردی، احتمالا آرام‌بخش باشد؛ اما نسیان در نظام‌های سیاسی می‌تواند پایانی فاجعه‌آمیز را رقم بزند. همه این‌ها درحالی است که چشم‌اندازی از بهبود سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی و معیشتی مردم نیز وجود ندارد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: