آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 30 اردیبهشت ماه 1402 = 20-05 2023

واکنش "گروه هفت" به اعدام‌ها در ایران؛ چرخه کشتار را متوقف کنید

چرخه اعدام و کشتارخامنه‌ای در محاصره بحران های لاعلاج و خشم انفجاری مردم و برای جلوگیری از قیام حتی یک روز متوقف نمی‌شود

رهبران هفت کشور صنعتی جهان موسوم به «گروه هفت» امروز در ژاپن با انتشار بیانیه ای از نقض سیستماتیک حقوق بشر در ایران شدیدا ابراز نگرانی کرده‌اند. آن‌ها در این بیانیه از مقامات جمهوری اسلامی خواسته‌اند که به سرکوب معترضان پایان دهند.

گروه هفت همچنین در این بیانیه از تشدید بی وقفه برنامه هسته‌ای که به گفته آن‌ها هیچ توجیه غیرنظامی معتبری ندارد، هم ابراز نگرانی عمیق کرده اند.

در بخش دیگری از بیانیه گروه هفت همچنین نسبت به ادامه فعالیت‌های بی ثبات کننده رژیم ایران از جمله ارسال موشک و پهپاد و فناوری‌های مرتبط به بازیگران دولتی، غیردولتی و گروه‌های نیابتی ابراز نگرانی شدید کرده و آن را برخلاف قطعنامه‌های سازمان ملل دانسته است.

گروه هفت همچنین خواستار آن شده که رژیم ایران به حمایت خود از روسیه در جنگ با اوکراین پایان دهد. در بیانیه گروه هفت همچنین بر اهمیت تضمین امنیت دریایی در آبراه های خاورمیانه تاکید شده و از رژیم ایران خواسته شده که در اعمال قانونی حقوق و آزادی‌های کشتیرانی دخالت نکند.

روز گذشته اعلام شده بود که فرماندهان نیروی دریایی آمریکا، بریتانیا و فرانسه مستقر در خاورمیانه با یک ناو آمریکایی از تنگه هرمز عبور کردند که نشانه‌ای از رویکرد یکپارچه آن‌ها برای باز نگه داشتن این آبره مهم پس از توقیف دو نفتکش از سوی سپاه پاسداران است.

در جریان سفر مشترک روز جمعۀ این سه فرماندۀ نیروی دریایی که اقدامی نادر محسوب می‌شود، سه قایق تندروی سپاه نیز برای لحظاتی به ناو جنگی آنها نزدیک شدند. در این رویارویی کوتاه، نیروهای سپاه در حالی که کنار مسلسل‌های خود ایستاده بودند از کنار این ناو جنگی که ملوانان آن نیز کنار مسلسل‌هایشان در حال آماده‌باش بودند عبور کردند.

یک پنجم نفت جهان از تنگه هرمز عبور می‌کند و به گفتۀ فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا، در دو سال گذشته سپاه پاسداران در این منطقه ۱۵ کشتی را توقیف یا به آن‌ها حمله کرده است.





جنایات اسلامی !!! May 20, 2023 09:41 PM

«جوخه های اعدام های انقلابی» در ایران بر «اساس والگو های انقلابیون بلشویک ۱۹۱۷ روسیه» و« ۱۹۵۹ کوبا» را در همان روزهای اولین انقلاب خونین بهمن ۱۳۵۷ توسط مارکسیست های اسلامی بنا نهاده شد و نه تنها توسط روحانیت شیعه و اسلامگرایان جنایتکار که بسیار هم موثر واقع شد و تا به امروز هم بعد از ۴۴ سال ادامه دارد
«مارکسیست های اسلامی که این اعدام ها را امروز محکوم می کنند بدانند که «خود از بنیانگذاران و حامیان سیاست ضد انسانی اعدام مردم» برای کنترل قدرت بوده اند
در نوامبر ۱۳۶۷ و بعد از اعدام های دسته جمعی تابستان ۱۳۶۷ در ایران، علی اکبر ولایتی وزیر خارجهٔ وقت حکومت برای شرکت در یک اجلاس به شهر هامبورگ آلمان سفر کرده بود

در آن اجلاس سیاسی، خبرنگار هفته نامهٔ تلویزیونی «پاناروما» آلمان از ولایتی این سئوال را کرد:
چرا شما به این تعداد مخالفان سیاسی خود را اعدام می کنید؟
پاسخ ولایتی به خبرنگار آلمانی:
ما در ایران رشد جمعیت ۵/۳% داریم که یکی بالاترین نرخ افزایش جمعیت در جهان است به این دلیل «ما هر کسی را که صلاح بدانیم را اعدام می کنیم»
خبرنگار آلمانی از شنیدن پاسخ ولایتی شوک و مهبوت ماند

این است منطق این اسلامگرایان جنایتکار و متحدان قدیمی خود که اسال و بنیان این جوخه های اعدام های انقلابی را در ایران پایه گذاری کردن که تا به امروز هم ادامه دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: