آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 31 اردیبهشت ماه 1402 = 21-05 2023

برادران و خواهر مجید کاظمی دستگیر شدند؛ انتقال یک زندانی سیاسی

محمد هاشمی، پسرخاله مجید کاظمی، می‌گوید که دو بردار و خواهر او را ماموران امنیتی بازداشت کرده‌اند.

وی در توئیتی نوشته است:«دیشب ماموران امنیتی به منزل مجید کاظمی حمله کردند و بعد از ضرب و‌شتم برادران و پدر و مادر، دو‌ برادر مجید را درحالی که به شدت آسیب دیده بودند، دستگیر کردند و با خود بردند. و بعد از ساعاتی و به علت پیگیری خواهر مجید از طریق پلیس، به منزل مجید بازگشته و خواهر او را هم دستگیر کردند.»

مجید کاظمی، صالح میرهاشمی و سعید یعقوبی متهمان پرونده «خانه اصفهان» در ارتباط با کشته شدن دو بسیجی و یک سرهنگ یگان ویژه در ۲۵ آبان سال گذشته (۱۴۰۱) در میدان نگهبانی محله «خانه اصفهان» بازداشت، محاکمه، محکوم و سرانجام اعدام شدند.

پیش از این فایلی صوتی از مادر صالح میرهاشمی، در صفحه توییتر ۱۵۰۰ منتشر شد‫ه بود که‬ او می‌گوید: «به پدر صالح میرهاشمی دستبند زدند و به آنها گفته شده اجازه برگزاری مراسم ندارند‫.‬ آن‌ها گفتن خودشان جسد پسرش را در یک ده خاک کردند.»

مریم میرهاشمی، عمه صالح میرهاشمی هم از آتش زدن یادبود او خبر داده است. خانم میرهاشمی در یک استوری اینستاگرامی نوشته: «ننگ به شما که آمدید عکس و یادبود صالح (را) آتش زدید و رفتید. ترسوها، از چی می‌ترسید(؟) خشم هیچوقت خاموش نمی‌شود، حالا نگذارید سرخاکش برویم و عزاداری کنیم.»

در همین حال وکیل حشمت الله طبرزدی از فعالان سیاسی زندانی منتقد حکومت از انتقال او به مکانی نامشخص خبر داد.

محمد مقیمی در توییتی خبر داده که موکلش پس از اعتراض به اعدام سه معترض در اصفهان به مکانی نامشخص منتقل شده است.

آقای مقیمی گفته که موکلش در همان زندانی نگهداری می‌شود که این سه نفر در آن جا اعدام شدند.



ماهان May 21, 2023 10:25 AM

خدا به فریادشان برستد کسانی که در دستور و اجرای اعدام دست داشتند قتل عام خانواده شان شروع شده قبل از وقوع گفتیم باور نکردند راه خود را تغییر دهید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: