آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 3 خرداد ماه 1402 = 24-05 2023

خواننده پرآوازه آمریکايی موسیقی پاپ در سن ۸۳ سالگی درگذشت

تینا ترنر، خواننده پرآوازه آمریکايی موسیقی پاپ در سن ۸۳ سالگی درگذشت. او که به ملکه سبک راک-اند-رول شهرت داشت، هنرمندی سرزنده بود (فیلم زیر) که داستان زندگی سخت و پرمشقت‌ او بی‌شباهت به صدای استثنایی و پر قدرتش نیست.

تینا ترنر که در شهر ناتبوش در ایالت تنسى به دنیا آمد، در طول چندین دهه فعالیت هنری‌اش فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشت. هنگامی که او در روز ۲۶ نوامبر سال ۱۹۳۹ میلادی در یک خانواده‌ بسیار مذهبی متولد شد، تنها چیزی که در آن زمان تصورش نمی‌رفت، به شهرت رسیدنش در سراسر جهان بود.

نه تنها صدای ویژه، که ظاهر منحصر به فرد تینا ترنر، به ویژه آرایش خاص موهایش از او یک ستاره ساخت. او می گفت: من در کنسرت‌هایم به مردم همان چیزی را ارائه می‌دهم که می‌دانم دوست دارند. فکر می کنم آن‌ها دوست دارند مدل موهایم، پاها یا لب‌های قرمزم را ببینند؛ به عبارتی تمام آن چیزهایی که من به خاطرشان به شهرت رسیدم...

در سال ۱۹۸۶ نام تینا ترنر در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسید، زیرا کنسرتی که در شهر ریودوژانیرو برگزار کرد، بیش از ۱۸۶ هزار نفر تماشاگر داشت که این بیشترین تعداد تماشاگر برای یک خواننده محسوب می‌شد.

تینا ترنر در دو دهه گذشته بارها "برای آخرین بار" به روی صحنه رفت و کنسرت خداحافظی برگزار کرد، اما هر بار این وداع‌ها با بازگشتی دوباره همراه شد. البته تورعظیم او که در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ برگزار شد را می‌توان به‌طور رسمی آخرین کنسرت وی دانست.




www.youtube.com/watch?v=TTfYnRQgKgY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



بى ايمان May 25, 2023 12:12 AM

دستش زير سر على گداى خودمان كه تقريباً هم سن و سال او است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: