آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 6 خرداد ماه 1402 = 27-05 2023

جزئیات تازه در باره رسوايی شاسی‌ بلند؛ رژیم خامنه‌ای غرق در فساد

نماینده افشا کننده دریافت خودروهای شاسی بلند اعطایی از جانب وزارت صمت توسط نمایندگان درباره آخرین ابعاد این موضوع گفت: برخی نمایندگان با اسامی رانندگان، عروس و دامادشان این خودروها را دریافت کردند. بنابراین این نمایندگان نسبت به قباحت این کار آگاهی داشتند و می دانستند این اقدام برازنده خانه ملت نیست.

احمد علیرضا بیگی گفت: امضای رئیس منابع انسانی معاونت اجرایی وقت مجلس پای نامه خانمی که شرکت صوری و جعلی به نام وی تشکیل شده دیده می شود. دقت کنید که «امضای یک مقام ارشد اداری مجلس» در کنار امضای خانمی است که در کوهدشت در حال زراعت است و شرکت به نام این خانم و خواهرش ثبت شده و روح شان هم از این موضوع خبر ندارد.

مشتری شرکت خودرویی متخلف در این پرونده، یک شرکت صوری و جعلی است چگونه یک شرکت صوری طرف قرارداد این شرکت خودرویی قرار گرفته است؟ آیا مقررات اجازه می دهد که شرکت خودرویی متخلف با شرکتی که یک میلیون تومان سرمایه دارد و مدیرعامل و رییس هیات مدیره دو خواهری هستند که در کوهدشت مشغول زراعت هستند و روحشان خبر از این موضوع ندارد قرارداد تنظیم کنند؟

این شرکت از جانب معاونت اجرایی مجلس طرف قرارداد شرکت خودرویی متخلف قرار گرفته است. این اقدامات بسیار عجیب است که چطور حیثیت مجلس در سایه سوءتدبیر به بازی گرفته شده است.

وی افزود: آقای نیکزاد به من می گفتند ما با این تخلف برخورد کردیم و شما از این موضوع بگذر، من متوجه نمی شوم با کنار گذاشتن معاون اجرایی چه برخوردی با این مساله صورت گرفته و برخورد ادعا شده از طرف هیات رییسه مجلس چه آثاری داشته که منجر به تکرار این تخلف نشود و یا با این نمایندگان چه برخوردی شده است.



بهرام May 27, 2023 10:16 AM

جزئیات این فسادها بسیار بیشتر از شاسی بلند و این حرفهاست و صحبت سر میلیاردها دلار است که بین خودشان پخش شده

در حالی تورم ماهیانه به ۷۰ درصد رسیده قیمت دلار بازار آزاد ارز به دلیل اعتراضات خارج کنندگان ارز از کشور از ۶۰ هزار تومان به ۵۲ هزار تومان رسیده این نشانه دزدی بزرگی از جیب مردم ایران است

ماه گذشته قیمت واقعی دلار امریکا در ایران از مرز ۷۰۰ هزار تومان گذشت و به قیمت واقعی ۷۲۰ هزار تومان رسیده

خامنه ای در فروش اجناس مواد غذایی و خودرو پول آب برق گاز دلار را به همین قیمت واقعی ۷۲۰ هزار تومان به مردم میفروشد ولی مردم آن را بطور مستقیم نمی بینند ولی حس میکنند

مثلا خودروهای تولید سایپا و ایران خودرو در اروپا بیشتر از ۱ هزار دلار نمی ارزد ولی در ایران تا ۲۰ هزار دلار به فروش میرسد و این همان دلار ۷۲۰ هزار تومانی است و حتی بیشتر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: