آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 7 خرداد ماه 1402 = 28-05 2023

اوکراین؛ رویای بر باد رفته پوتین/ملاقات بوریس جانسون با ترامپ

رئیس جمهور اوکراین شنبه شب در پیام ویدئویی خود گفت: روسیه در اوکراین چیزی به دست نخواهد آورد و همه چیز را از دست خواهد داد.

زلنسکی با بیان اینکه روسیه هنگامی که تجاوز خود به اوکراین را آغاز کرد، آنها به جهان به گونه‌ای نگاه کردند که انگار خودشان را در آینه نگاه می‌کنند، گفت: آنها فکر می‌کردند که ظاهراً همه در جهان مانند حاکمان روسیه مردمی بدبین و حقیر هستند اما جهان متفاوت است.

رئیس جمهور اوکراین خاطرنشان کرد: جهان به ما کمک می‌کند تا از زندگی محافظت کنیم و هرکسی که با دنیا مخالفت کند، به حاشیه رانده خواهد شد.

زلنسکی تاکید کرد: روسیه همراه با کسانی که به این کشور کمک می‌کنند، در اوکراین چیزی به دست نخواهند آورد و همه چیز را از دست خواهند داد.

ملاقات بوریس جانسون با ترامپ برای جلب نظر او در حمایت از اوکراین

یک منبع نزدیک به بوریس جانسون به خبرنگاران گفت: نخست وزیر سابق انگلیس با ترامپ دیدار داشته و تلاش کرده تا او را در مورد اهمیت حیاتی پیروزی اوکراین در مقابل روسیه متقاعد سازد.

به گزارش راشا تودی، بوریس جانسون در سفری به آمریکا در روزهای گذشته به دنبال جلب حمایت حزب جمهوری‌خواه برای اوکراین بوده است.

بوریس جانسون همچنین با سیاستمداران جمهوری‌خواه در تگزاس و مایک پامپئو، وزیر امور خارجه سابق ترامپ برای حمایت از اوکراین دیدار کرده است.

ترامپ بارها جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات آمریکا را متهم کرده که با تامین مالی ده‌ها میلیارد دلاری سلاح به اوکراین جهان را به ورطه جنگ سوم جهانی کشانده و همچنین وعده داده که اگر در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ پیروز شود جنگ را ظرف یک روز در اوکراین پایان خواهد داد.




ایران فردا May 28, 2023 08:01 AM

مردم فکر میکنند که افراد دانا و مدبر همیشه حاکمان یک ملت میشوند ٫ ولی واقعیات نشان میدهد که همیشه این طور نیست
این مردک احمق خیال می‌کرد با حمله ۲۴ فوریه ٫ اوکراین دو دستی در اختیار او خواهد بود ٫ در حالی که انسان های معمولی ٫ در روز های اول درک کردنند ٫ که این کوتوله دیکتاتور در چه تله وحشتناکی افتاده
از آن احمق تر ٫ ملای کودک کش مفعول و « سربازان شجاع بچه کش » بودنند که به این دام افتادنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: