آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 8 خرداد ماه 1402 = 29-05 2023

قاچاق مواد مخدر؛ اعتراف مقام سابق امنیتی به همدستی سپاه با طالبان

دو روز پس از درگیری مرگبار مرزی بین نیروهای مرزبانی ایران و طالبان، پاسدار احمد وحیدی وزیر کشور دولت رئیسی گفته است که «درگیری مختصری بود و در ادامه برطرف شد و مذاکرات هم با طرف طالبانی صورت گرفت».

این در حالیست که رئیس سابق کمیسیون امنیت مجلس بطور ضمنی به همدستی سپاه پاسداران با طالبان در ترانزیت موادمخدر از ایران اعتراف کرده و گفته است: در حال حاضر میزان فروش مواد مخدر مناطق تحت کنترل طالبان به ایران بیش از یک سال عملکرد عمرانی کشورمان است. کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که به یکباره به این اندازه به پول کثیف دست یافته باشد.

فلاحت پیشه گفت: اینکه ایران تمامی امتیازات مورد نیاز طالبان را در اختیار آن‌ها قرار داد موضوعی در خور تاملی تلقی می‌کنم. یعنی ما طالبان را به صورت دُفاکتویی (شناسایی غیر رسمی) به رسمیت شناختیم و بسیاری از نیاز‌های آن‌ها را برآورده کردیم.

وی گفت: زندگی طالبان بر کشت خشخاش استوار است، اما متأسفانه بزرگترین پولی که از همین راه وارد خزانه طالبان می‌شود از داخل ایران به این کشور راه می‌یابد. مسولین کشور اگر می‌توانند با این معضل مبارزه کنند، اما اگر نمی‌توانند باید با مدیریت امور، به گونه‌ای حرکت کنند که از هرگونه وابستگی به طالبان خودداری شود و این اندازه از منابع کشور به جیب یک گروه چریک گونه نرود.



ایران فردا May 29, 2023 08:06 AM

این ارازل و اوباش اطراف خامنه ای بچه کش جنایتکار ٬ برای ثروت و مقام٫ دختر و زن های خود را هم میفروشند
دیر پای است که این آدم کشان سپاه قاتلان مردم ایران ٫ رقیب های داخلی ٫ این خورده فروش های گرسنه را به بهانه قاچاقچیان مواد مخدره به دار میآویزند و اعدام میکنند و خود با کاروان های هدایت شونده از شریکشان طالبان مواد وارد میکنند
هموطنان مستضعف در بدنه سپاه و ارتش به صف ملت ایران به پیوندید٫ این جانیان انسان کش غیر از داغ کردن پیشانی برای فریب انسان ها و گشاد کردن جیب شان هنر دیگری ندارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: