آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 8 خرداد ماه 1402 = 29-05 2023

چشم باز و هوشیار ابوالفضل بسیاری از وجدان‌ها را بیدار خواهد کرد

خبر، مانند ناوکی سوزان بر شقیقهٔ وجدان‌ها نشست و تا اعماق فرو رفت. ابوالفضل امیرعطایی، نوجوانی ۱۶ساله که در شبانگاه ۳۰شهریور ۱۴۰۱ در میدان نماز شهر ری، از فاصلهٔ یک متری مورد اصابت گلولهٔ گاز اشک‌آور قرار گرفته بود، پلک‌هایش را برای همیشه بست.

او پس از ۸ماه کما و دست‌و‌پنجه نرم کردن با مرگ، از روز اول خرداد اندکی از هوشیاری خود را بازیافته بود و می‌توانست پلک‌هایش را باز و بسته کند و با تکان دادن انگشت به سخنان مادرش واکنش نشان دهد. گلولهٔ گزمه‌های خامنه‌ای نیمی از جمجمه‌اش را متلاشی و او را دچار فلج کامل کرده بود. او در حالی پلک‌هایش را برای همیشه بست که سایهٔ نگران و نثارکنندهٔ مادر و دست‌های نوازشگر او رفیق دائمی‌اش بودند.

۸ ماه زندگی در پنجهٔ خوفناک مرگ؛ ۸ماه مراقبت‌های مادرانه از او با اشک و آه و خون جگر؛ ۸ماه لالایی سوزناک برای فرزندی که حتی اگر به زندگی باز می‌گشت نمی‌توانست شادی پایدار را به قلب مادرش بازآورد.

ابوالفضل با یک مرگ تدریجی و همراه با سختی‌های بسیار مظلومانه خاموش شد و خبر تراژیک جان باختن او شبکه‌های اجتماعی را درنوردید و همه فهمیدند که او یکی از جان باختگان قیام است اما دادستان شهر ری ـ با ۸ماه تأخیرـ اصابت گلولهٔ گازاشک‌آور به جمجمهٔ او را منکر شد و اعلام کرد:

«این فرد ساکن دولت آباد شهرری بوده و در روز حادثه این نوجوان به همراه یکی از دوستانش با موتورسیکلت برای خرید به منطقه دیلمان می‌روند که از پشت جسم سختی به سرش برخورد می‌کند و پس از این حادثه وارد زندگی نباتی می‌شود»

این همان سناریوی ثابت دستگاه اطلاعاتی ـ امنیتی خامنه‌ای است که در مورد دیگر جان باختگان هم مورد مصرف قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست جسم برخورد کرده به سر این نوجوان ۱۶ساله چه بوده است. جالب است که این پرونده نیز مانند سایر پروند‌ه‌های جنایت در نظام خامنه‌ای، «هنوز در حال بررسی است!»

طبق سناریوی کلیشه‌ای و ساخته و پرداختهٔ دستگاه اطلاعاتی ـ امنیتی خامنه‌ای، «خانواده ابوالفضل امیرعطایی تاکنون ادعایی در این خصوص نداشته‌اند». و این رسانه‌های معاند هستند که می‌خواهند از این موضوع بهره‌برداری کرده و «با تقویت پروژهٔ کشته‌سازی، فوت مرحوم را ناشی از حوادث و اغتشاشات سال گذشته عنوان کنند»!

آنها پیش‌تر خانوادهٔ این نوجوان مظلوم را تهدید کرده و گفته بودند که نباید هیچ شکایتی از سپاه، انتظامی و بسیج داشته باشند و نباید برای او مراسم بگیرند. در روز خاکسپاری نیز محلهٔ دولت‌آباد را قرق کردند ولی نتوانستند و نخواهند توانست از دامنهٔ تکان‌دهندهٔ این خبر جلوگیری کنند. پلک‌های فروبستهٔ ابوالفضل امیرعطایی، بازترین چشم در قیام مردم ایران است که با هوشیاری کامل، خامنه‌ای و دژخیمان او را زیر نظر دارد. این چشم باز و هوشیار، بسیاری از وجدان ها را بیدار خواهد کرد.




Ashkan May 29, 2023 08:29 AM

وای بر ما و ملتی که خود را به خواب زده و وای بر قشر خاکستری

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا May 30, 2023 06:04 AM

آدم کشان سپاهی ٫ این عکس قربانیان شما جانیان وطن فروش را قاب کنید و ببرید و آویزان کنید اطاق نشیمتتان

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: