آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 11 خرداد ماه 1402 = 01-06 2023

آیا فروپاشی "نظام" با این اعترافات در حال نزدیک شدن است؟

رئیس مجلس در شورای اداری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ما مدیران سالی ۱۰۴ میلیارد دلار ثروت کشور را هدر می‌دهیم و از بین می‌بریم، بعد منتظر فلان شرکت اروپایی برای ۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری در کشور هستیم.

به گزارش مهر، قالیباف بیان داشت: به آیندگان چگونه جواب خواهیم داد که پول خود را به آتش می‌کشیم و برای ۵ میلیارد دلار دست خود را دراز می‌کنیم، این واقعیات زندگی امروز و نوع حکمرانی ما است.

از سوی دیگر محمدجعفر منتظری، دادستان کل جمهوری اسلامی در جمع طلاب حوزه علمیه سخنرانی کرد و گفت: شرایط کشور و جامعه آزمونی سخت و نفس گیر برای همه مسئولان است. فارغ از همه شعار‌ها و مسائل موجود اکنون همه ما در هر جایگاه و مقامی که هستیم در یک آزمون دشوار قرار گرفته ایم. قطعاً شرایط کنونی کشور از برخی جهات نسبت به گذشته سخت‌تر شده است و باید مراقب باشیم در دام شیاطین و دشمنان اسلام گرفتار نشویم.

یکی از وظایفی که بر عهده شما قشر طلبه می‌باشد تبیین و روشنگری است. باید در همه عرصه‌ها همچون عرصه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و…، به جهاد تبیین بپردازیم و دست دشمن را برای مردم رو کنیم که پشت پرده بسیاری از مشکلات فرهنگی و سیاسی و اقتصادی کشور دشمن حضور دارد و نمی‌خواهد کشور ما و مردم ما لحظه‌ای آرامش و آسایش داشته باشند...




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: