آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 11 خرداد ماه 1402 = 01-06 2023

تهدیدهای سلامی مانند واق واق سگ! جامعه منتظر یک جرقه..

پاسدار حسین سلامی، سرکرده سپاه پاسداران خامنه ای با این ادعا که نظام بر استوانه‌های مستحکم شهدا باقی است و بدون تردید تا ابد ‌باقی خواهد ماند، گفت: در همه نبردها استخوان‌های‌ دشمن را خرد کرده‌ایم و ‌همانطور که می‌بینید دشمنان با ذلت از منطقه فرار کردند.

وی با بیان اینکه ‌دشمنان را کاملا ‌می‌‌شناسیم و ‌با سیاست‌ها‌ و روش‌های‌ آنان آشنا هستیم، گفت: ‌می‌دانیم دشمن چه می‌خواهد‌ و اعماق نیتشان را می‌شناسیم؛ آنها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند؛ آنها می‌خواهند پیام وحی به مردم نرسد، اما کور خوانده‌اند و قطعا در تمام توطئه‌ها با شکست مواجه خواهند شد.

این در حالیست که یک مقام سابق در دولت خاتمی در گفتگو با یک سایت داخلی نسبت به قیام مردم ایران به سران نظام هشدار داد و گفت: آرامش فعلی آتش زیر خاکستر است.

اشرف بروجردی بهسایت رویداد ۲۴ گفت: متأسفانه کسانی که تصمیم‌گیر هستند فکر می‌کنند چون قدرت دست‌شان هست چون این باتون تو دست‌شان هست چون این سلاح توی دست‌شان هست پس می‌توانند هر جور دل شان خواست عمل بکنند لذا شما می‌بینید برخورد می‌شه چشم‌ها نابینا می‌شه زده می‌شند کشته می‌شوند، خب اینا هم تحریک کننده است.

وی گفت: اینها جامعه رو بدتر به سمتی می‌برد که در واقع بروند به سمت حالا نمی‌خواهم بگم براندازی چون واقعاً ما اصلاً اعتقادمان بر این ولی خود براندازی را رویش شکل داد. این‌طور نیست که شما فکر می‌کنید الآن شما آرامش رو می‌بینید زیر این آرامش هیچ خبری نیست، نه آتیش زیر خاکستر است و مطمئن باشید که اینها با یک جرقه ممکن است دوباره شکل دیگه‌ای به خودش بگیره.

وی افزود: مثلاً دولت اگر می‌خواست امسال تصمیم داشت چون طبق قانون مجلس قانون برنامه دولت باید سال به سال یک مقدار قیمت بنزین رو ببره بالا امسال نتونست اینکارو بکنه چرا؟ برای این‌که این کار را می‌کرد دیگه دوباره این التهاب شکل می‌گرفت بنابراین دولت به‌نظر من راهش این است که خردمند باشه.

مجری: یعنی شما معتقد هستید که ممکن است که همان اتفاقات ۴۰۱ دوباره تکرار بشه؟

بروجردی: من معتقدم ممکن است با یک جرقه اتفاقات تکرار بشه...





ایران فردا June 1, 2023 05:24 PM

این عربده های زنگی مست است برای دل داری دادن به همکاران آنسان کش خودی است
عربده زنگی مست در تاریکی برای ترس زدائی است ٫ به زودی این جانوران کودک کش به آنجا خواهند رفت که همپالکی او قذافی ٫یعنی در لوله فاضلاب

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: