آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 12 خرداد ماه 1402 = 02-06 2023

فیلم؛ ادامه حملات وحوش حراست و خشونت علیه دانشجویان ایران

پس از «قمه‌کشی» و تهدید دانشجویان دانشگاه سوره و مجروح کردن یک دانشجوی دختر در محوطه دانشگاه کرمان با چهار ضربه چاقو، اعمال خشونت علیه دانشجویان در داخل دانشگاه‌ها و محوطه اطراف آن شدت گرفته است.

در جدیدترین مورد ویدیوی منتشر شده از دانشگاه چمران اهواز نشان می‌دهد که چند نیروی حراست، یکی از دانشجویان را در محدوده خوابگاه دانشجویی محاصره کرده‌ و به شدت مورد ضرب و جرح قرار می‌دهند. (فیلم زیر)

به گزارش رادیو فردا، شوراهای صنفی دانشجویان کشور نیز با انتشار این ویدیو از «حمله و ضرب و شتم یک دانشجوی دانشگاه چمران اهواز توسط حراست این دانشگاه» گزارش داد و افزود: «بنا بر گزارشات متعدد شامگاه دهم خرداد ماه، حراست دانشگاه چمران اهواز پس از بازی فوتبال به یکی از دانشجویان پسر حمله‌ور شد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد و سپس این دانشجو را سوار ماشینی کرده و بردند.»

پیشتر در روز شنبه ۶ خرداد نیز ویدیویی از زخمی شدن یک دانشجوی دختر در جریان یک «چاقوکشی» در محوطه دانشگاه کرمان منتشر شده بود.

کانال شوراهای صنفی دانشجویان کشور نیز با اشاره به حمله با چاقو به «یک دانشجوی دختر در داخل دانشگاه کرمان، افزود که این دانشجو صدمه‌ جدی دیده است و در حال حاضر در بیمارستان و بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.




www.youtube.com/watch?v=MY2WLOZsII0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: