آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 12 خرداد ماه 1402 = 02-06 2023

فیلم؛ پیام از زندان با علامت پیروزی: آینده از آن ترسوها نیست...

سعید افکاری، برادر وحید افکاری ویدیویی از او منتشر کرده و نوشته است که برادرش پس از هزار روز انفرادی در ملاقات علامت پیروزی و کاغذی را نشان می‌دهد که روی آن نوشته است: «آینده از آن ترسوها نیست.» (فیلم زیر)

او همچنین در پیامی دیگر در اینستاگرام خود به نقل از وحید افکاری نوشته است: «ما به زودی جمهوری اسلامی را تمام می‌کنیم و من بر روی دستان مردم از انفرادی بیرون خواهم آمد.»

سعید افکاری می‌گوید: «هزار روز گذشت و ما مردم ایران هزاران بار گلوله خوردیم، اعدام شدیم، غرق خون شدیم، بر زمین افتادیم، اما باز ایستادیم و تا روز سرنگونی جمهوری اسلامی از پا نخواهیم نشست.»

او پیامی از حبیب افکاری هم منتشر کرده که در آن از وحید افکاری به عنوان یک «گنجینه» یاد شده و گفته شده است: «هزار روز مقاومت برابر قتل و شکنجه و حبس‌های طولانی مدت خانواده‌اش، کشتن دوستانش و فشار و آزار و اذیت‌ها تها بخش کوچکی از جواهرات این گنجینه است.»

شب گذشته بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز با هشتگ نام وحید افکاری و هزار روز، در مورد او نوشته‌اند.

بسیاری این ویدیوی او را بازنشر کرده‌اند، از شجاعت او نوشته‌اند و از آنچه که توسط حکومت بر او و خانواده‌اش گذشته است، به عنوان «جنایت» یاد کرده‌اند.

وحید افکاری، برادر نوید افکاری است. نوید افکاری، کشتی‌گیر ایرانی در ارتباط با اعتراض‌های مرداد ۹۷ در شیراز به اتهام قتل و محاربه به قصاص محکوم و با وجود اعتراضات جهانی شبانه و بدون حضور خانواده اعدام شد. وحید نیز همزمان با برادرش نوید بازداشت شده بود. برادر دیگر آنها حبیب هم در آذرماه همان سال در منزل بازداشت شده بود که سال گذشته آزاد شد.

وحید افکاری به ۲۷ سال زندان محکوم شده است.

سازمان حقوق بشری عفو بین‌الملل دو سال پیش با انتشار مدارک و گزارش‌هایی از جمله گزارش پزشکی قانونی از «جزئیات هولناک شکنجه» و سایر رفتارهای بی‌رحمانه علیه وحید افکاری و حبیب افکاری پرده برداشت.






www.youtube.com/watch?v=wmrQdFbmsyg

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



نسل بیدار June 2, 2023 10:18 AM

حقیقت محض و اثبات شده را در یک جمله زیبا گفته * باید این جمله را با طلا نوشت و به سر در همه ایران زد تا همه ببینند * آینده از آن ترسوها نیست *

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: