آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 29 خرداد ماه 1402 = 19-06 2023

قانون جدیدی که هم قبل و هم بعد از انتخابات رد صلاحیت می کند!

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفته: طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس که این روزها مطرح شده است بسیار نامطلوب بوده و به نوعی درصدد حذف جمهوریت و تهی ساختن مفهوم تعیین سرنوشت از سوی مردم است. کلیت این طرح هیچ نسبتی با نظام انتخابات حزبی ندارد و حتی دست شورای نگهبان را پس از رأی مردم و تصویب اعتبارنامه هم باز می‌گذارد و علاوه بر چهار مرجع رسمی قبلی استعلام نظر سازمان اطلاعات سپاه پاسداران را هم شرط می‌داند.

مصطفی کواکبیان تأکید کرد: چنین طرح‌هایی را باید همان تراوش فکری جبهه پایداری دانست که اساسا هیچ اعتقادی به رأی مردم و احزاب ندارد و آن منبری مشهور در برنامه جهان آرا شبکه افق با صراحت می‌گوید که کار‌ها را باید به دست بچه هیأتی‌ها بسیپاریم و باید با پدیده شوم احزاب مقابله کنیم. شکی نیست صدا و سیما با این برنامه‌ها آن حداقل مخاطب خودش را هم حتی در میان اصولگرایان از دست داده و در عمل بلندگوی جبهه پایداری‌ها می‌شود.



بهرام June 19, 2023 08:33 PM

جمهوری اسلامی به همراه رهبرش علی خامنه ای سیاهترین چهره نکبت بار استبداد را برای مردم ایران رقم زده و در تاریخ حتی مغولهای اشغالگر این همه جنایات و سرکوب و غارتگری و فشار بر جامعه مدنی ایران وارد نکرده بودند خامنه ای حتی روی مغولها را سفید کرده است

ولی همین دبیرکل حزب مردمسالاری هم میخواهد نشان دهد که در ایران احزاب وجود دارند در صورتی که هیچ حزبی در ایران که تا وابسته به نظام سراپا فاسد خامنه ای نباشد اجازه فعالیت ندارد

وقتی که احزاب باید به نظام خامنه ای وابسته باشند دیگر نباید اعتراض کنند که چرا خامنه ای کنترلشان میکند چون این نظام همانگونه که خامنه ای میگوید وابسته به مردم نیست و دستوراتش آسمانی است (هر چه خامنه ای بگوید)

در شگفتیم که مصطفی کواکبیان و اصلاح طلبان با این سخنان چه میخواهند و چرا حاضر نیستند از این نظام جدا شوند؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: