آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 4 تیر ماه 1402 = 25-06 2023

فیلم؛ برهنگی و بی‌ حجابی برای این زنان در جمهوری اسلامی آزاد شد

انتشار ویدئویی از حضور بی‌حجاب زنان گردشگر چینی در یک زورخانه و حرکات موزون آنها همراه با صدای مرشد زورخانه در شهر یزد خبرساز شده است (فیلم زیر). به گزارش اعتمادآنلاین، در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده زنان چینی به صورتی بی‌حجاب در یک زورخانه حضور پیدا کرده‌اند.

این در حالیست که سعید مقیسه، رییس "ساترا" گفته: از ترویج استعمال دخانیات و مشروبات الکلی، برهنگی و بی‌حجابی، موسیقی مبتذل و رقص، سبک زندگی غیر اسلامی، سیاه‌نمایی افراطی و یاس‌پراکنی در شبکه نمایش خانگی جلوگیری می‌کنیم.

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی با اختصار «ساترا» یکی از نهادهای وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی است که مسئولیت تنظیم‌گریِ رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی ایران را بر عهده دارد.

واگذاری نظارت شبکه نمایش خانگی به صدا و سیمای جمهوری اسلامی با واکنش گسترده و منفی نهادهای صنفی سینماگران و هنرمندان مواجه شده و این اقدام، تلاشی دیگر برای گسترش سانسور و محدودیت در عرصه ساخت فیلم و سریال قلمداد شده است.

واگذاری نظارت بر کلیه فرآیندهای ساخت و نمایش فیلم و سریال در شبکه نمایش خانگی، به این نگرانی دامن زده است که اندک فضای موجود برای ساخت فیلم و سریال در شبکه نمایش خانگی نیز تابع مقررات و سانسورهای سختگیرانه صدا و سیما خواهد شد.




www.youtube.com/watch?v=YghANsRIbGg

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: