آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 6 تیر ماه 1402 = 27-06 2023

خامنه‌ای بالاخره اعتراف کرد: عده‌ای روی اعصاب من راه می‌روند

خامنه ای امروز در دیدار با دژخیمان قوه قضاییه اش گفت: اینکه یک عده با استفاده از فضای مجازی یا غیرمجازی روی اعصاب مردم راه بروند و امنیت ذهنی مردم را بهم بزنند و مردم را بترسانند، این خلاف مقتضی احیای حقوق عامه است. قوه قضائیه باید با برنامه‌ریزی، انضباط و با قاعده وارد بشود.

خامنه ای در ادامه با نگرانی از ریزش نیروها در قوه قضائیه و ترس برخی قضات حکومتی از عواقب اقدامات سرکوبگرانه و همچنین قرار گرفتن آنها در لیست سیاه تحریم های بین المللی گفت: شما‌ها که به هر شکلی در این قوه مشغول خدمت هستید بدانید در یکی از مهمترین ارکان نظام اسلامی دارید کار میکنید. قوه‌ قضائیه یکی از ستون‌های اصلی در برپایی نظام اسلامی است. معلوم است که اگر در این ستون‌های اصلی اختلالی بوجود بیاید در کل نظام اختلال بوجود خواهد آمد.




بهرام June 27, 2023 11:31 AM

همه قضات و دادستانها و بازپرسها و دست اندرکاران قوه قضائیه شناسایی شده اند و اطلاعات آنها از جمله آدرس های محل زندگی و شماره تلفن ها و پلاک ماشین ها و املاک شخصی آنها و حسابهای بانکی آنها در داخل و خارج از کشور شناسایی شده اند حتی اقوام آنها در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی هم شناسایی شده اند

علی حسینی خامنه معروف به خامنه ای از همان سالهای اول انقلاب بصورت مخفیانه در تهران و داخل کشور حرکت میکند ولی خودش میگوید مردم با نظام هستند ولی از ترس و حشتش کسی او را در 44 سال گذشته در میان مردم عادی ندیده و اگر هم حرکت میکند با متروی شخصی، هلی کوپتر شخصی و هواپیمای شخصی است ولی از مزدورانش انتظار دارد که آنها نترسند!

حتی مزدوران دانه درشت او مانند رضایی و قالیباف و لاریجانی ها و رادان و دیگران هم جرأت نشان دادن خود در میان مردم عادی را ندارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: