آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 18 تیر ماه 1402 = 09-07 2023

تورم؛ دولت رئیسی ساعتی ۴۲۰میلیارد تومان اسکناس چاپ می‌کند

محمدرضا جعفریان، مشاور مالیاتی اتاق اصناف در تهران گفت: ساعتی ۴۲۰میلیارد تومان اسکناس چاپ می‌شود و تورم ایجاد می‌کنند و از تورم مالیات می‌گیرند. حسابرسی تورمی نیز نداریم. در حالی که ۷۰درصد تورم ایجاد کرده‌اند به کارمند ۲۵درصد افزایش حقوق داده‌اند. متأسفانه در ۴۰سال اخیر این روند ادامه داشته است. نمی‌دانیم مالیاتها کجا خرج می‌شود. دولت گزارش نمی‌دهد که این پول‌ها کجا می‌رود.

وی افزود: دولت دو دستی دستش را در جیب مردم کرده است. در دوره رکود که مالیات را افزایش نمی‌دهند. کشور‌های دیگر برای شما جذابیت ایجاد می‌کنند که به آنجا سفر کنید و پول به آنجا برده شود تا سیاست‌های اقتصادی‌شان را تنظیم کنند، اما در ایران فقط می‌گویند نخورید و نپوشید.



بهرام July 10, 2023 12:52 AM

اگر همکاری مردم با رژیم جمهوری اسلامی نباشد این نظام خیلی آسان سرنگون میشود ولی مردم ایران متأسفانه خواسته یا ناخواسته این نظام را حمایت میکنند

مثلا همین خرید محصولات ایران خودرو سایپا که یک مشت بنجل چینی را مردم ایران با آغوش باز میپذیرند

چرا مردم حاضر نیستند برای سرنگونی خامنه ای آدمکش اعتصاب کنند و حتی حاضرند با مقنعه به دانشگاه بروند ولی دانشگاه را تعطیل و تحریم نکنند؟
چون رژیم خامنه ای مردم را بوسیله اینترنت و تلوزیونهای ماهواره ایی هدایت میکند

تا اعتصابات کارگران و زحمتشکان جامعه و دانشجویان و دانش آموزان و معلمین و استادان و بازار و کسبه و اداره جات دولتی و خصوصی اتفاق نیافتد هیچ مشکلی برای رژیم آخوندی بوجود نخواهد آمد

کمکاری هم مشکلی را حل نمیکند بپا خیز هموطن
مسلح شویم تا پیروز شویم آنهم تنها برای یک شبانه روز جنگ مسلحانه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: