آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 26 تیر ماه 1402 = 17-07 2023

فیلم؛ فراخوان فعال داخلی برای سالگرد انقلاب مهسا/ترس و وحشت نظام

با به راه افتادن رسمی گشت‌های مبارزه با بی‌حجابی، رژیم خامنه ای خود را برای سرکوب‌های آینده آماده می‌کند. اما روزنامه فرهیختگان متعلق به ولایتی مشاور خامنه ای نوشته: فیلم‌هایی مثل "خیابان اندرزگو" نه ترویج حجاب، بلکه شکست نظام است.

ارگان مطبوعاتی دانشگاه آزاد اسلامی نوشت: فیلم‌هایی مثل خیابان اندرزگو نه ترویج حجاب و نه کمک کردن به حکمرانی است بلکه نشان می‌دهد شکست در این عرصه پذیرفته شده و تنها راه مانده، شکل دستوری و خشن است. بازگشت به نقطه صفر یعنی بازگشت به گسست اجتماعی و خلق بحران‌های جمعی وسیع‌تر.

در همین حال مهدی نصیری، مدیرمسئول پیشین روزنامه کیهان، با حاضر شدن بر مزار مهسا امینی گفت بعد از جان باختن او در ایران یک انقلاب آغاز شده است.

او با انتشار ویدئویی که هدف حمله آتش به اختیاران خامنه ای قرار گرفته است (فیبم زیر) گفت: روزی که مهسا کشته شد، کل بشریت کشته شد. مهدی نصیری قتل حکومتی مهسا را منشأ «انقلاب زن، زندگی، آزادی» توصیف کرد که به اعتقاد او باعث شد سرفصل جدیدی در ایران رقم بخورد.

وی با تاکید بر آن که حرکت «زن، زندگی، آزادی» ادامه دارد، گفت بر مزار مهسا امینی حاضر شده تا برای تداوم آن و «آزادی و آبادی ایران» از روح مهسا امینی استمداد کند.

مهدی نصیری که به یکی از مخالفان رهبر جمهوری اسلامی تبدیل شده و انتقادهای تندی از او می‌کند، اواخر اردیبهشت اعلام کرد از سوی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران احضار شده است.

در ویدئوی زیر یک منبع رسانه ای وابسته به آتش به اختیاران خامنه ای این فعال مخالف رهبر جمهوری اسلامی را به فراخواندن معترضان به تظاهرات ضد حکومتی در سالگرد قتل مهسا متهم می کند و از قوه قضائیه می خواهد که با او برخورد کند.






www.youtube.com/watch?v=AdjSPgadijQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایران فردا July 17, 2023 02:51 PM

این فرقه تبهکار و کودک کش اختیار پوشش را از مردم و شیر زنان ما گرفته ٫ آب هم را به اندازه کافی در اختیار مردم نمیگذارد و در نتیجه مدیریت آخوندی آخرین منابع در خطر است
حال نوبت آنست که این جنایتکاران با بزرگ قرمساقان فرمانده به مردم دیکته کنند ٫ که چه بخورند و چطور تغذیه کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی متنفر از آخوندها July 17, 2023 03:33 PM

مسلمان تی وی گویندهء خل و مزدور بسیجی ملا زده، خفه شو، از ترس خودتون را‌ خیس کردید و تونبان هایتان زرد شده، حتی از زیر عباهایتان معلوم است، مانند عمام خوکمینی‌اتان زرد‌ کردید، کارتان تمام است بزودی زالو کشی شروع میشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیر ارشادی July 17, 2023 05:55 PM

گشت اوباش و ارازل
گشت سگ های حرامزاده تازی
گشت از لندن تا کرملین وهدایت
گشت چین و گشت پوتین از خلیج فاس تا بحر خزر
این همه گشت و گزار گر که کافی نیست بگو عظمای مفعول
گشت پایان گشت ملت باشد وپایان حضور تازیان در خاک ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: