آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 6 مرداد ماه 1402 = 28-07 2023

حجاب مُرد؛ یک قلاده امام جمعه تهدید به برخورد آتش به اختیار کرد

در ادامه تهدیدهای مقام‌های حکومتی علیه دختران و زنان بی‌حجاب، امام جمعه شهرستان گچساران تهدید کرد اگر مسئولان موضوع «کشف حجاب» را حل نکنند، آتش به اختیار وارد عمل خواهیم شد!

آخوند وحشی حجازی در نمازجمعه این شهر گفته است: خانمی که می‌خواهد وضعیت رضاخانی (کشف حجاب) را اجرا کند، پس نباید اجازه داد و مسئولین باید منطقی و قانونی این موضوع را حل کنند و اگر نشد آتش به اختیار وارد عمل خواهیم شد.

او با انتقاد از رعایت نکردن حجاب اجباری و سگ‌گردانی در گچساران گفت برای آخرین بار می‌گویم که مسئولین باید در این باره تصمیم بگیرند و با زنانی که حجاب را رعایت نمی‌کنند، برخورد قاطع شود.

مساجد ساماندهی شوند برای مقابله با بی‌حجابی

آخوند وحشی موسوی فرد امام جمعه اهواز هم امروز گفت: امروز برای حفظ اسلام تکلیف ما مقابله با بی‌حجابی است و باید برای حفظ امنیت بانوان با توطئه‌های دشمن مقابله کرد. دادگستری، نیروی انتظامی و مردم باید با استمرار در امر به معروف و نهی از منکر برای مقابله با بی‌حجابی اقدام جدی داشته باشند و مساجد برای جلوگیری از بی‌حجابی برنامه‌ریزی کنند و ساماندهی شوند.



اردلان July 29, 2023 03:47 AM

دنبال کردن موضوع حجاب توسط عوامل رژیم و سیاستمداران غربی بهدف کشاندن اندک مردم شجاع اما بدون سلاح به خیابانها و در آخر سرکوب وحشیانه همه جوانان دلاور ایرانزمین یعنی کم کردن فشار جامعه به وسیله سوپاپ اطمینانی که اربابان رژیم تدارک دیده اند
این درصورتیست که اینک باید مردم بتوانند در محلات با یکدیگر گروه تشکیل دهند تا بتوانند با حمله به مراکز بسیج و پادگانهای نظامی موجود اسلحله بدست آورند و با آن بجنگند
این مسخره بازیها ما را از هدف خود دور نگاه خواهد داشت هدف تسخیر پادگانهای جمهوری عسلامی باید باشد رقصیدن و خاله بازی تا کی؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


علیرضا July 30, 2023 07:46 AM

نماز جمعه جای سخنرانی آزاد همین آخوند هم نیست طرف باورش شده چیزی به نام آتش به اختیار وجود دارد مردم باید هوشیارانه برنامه های حکومتی را خنثی کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: