آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 28 شهریور ماه 1402 = 19-09 2023

فیلم تکاندهنده‌؛ این همه نمازگزاران افغان چگونه وارد ایران شدند؟!

با افزایش بی سابقه حضور مهاجران افغان در ایران تصاویری از نماز جمعه آنها منتشر شده که نشان می دهد جمعیت شرکت کننده در این مراسم بسیار بیشتر از حاضران در نماز جمعه‌های حکومتی در ایران است. (فیلم زیر)

بیش از یک و نیم میلیون افغان با سابقه نظامی در ایران چه می کنند؟

به گزارش فراز دیلی، حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌گوید: بیش از ۱.۵ میلیون از کسانی که سابقه فعالیت نظامی در افغانستان داشته‌اند پس از روی کار آمدن مجدد طالبان به ایران آمده‌اند. آمارهای غیررسمی نیز حاکی از آن است که همین حالا روزانه ۱۰ هزار نفر به آمار مهاجرین در ایران افزوده می‌شود.

وی با عنوان این مطلب که مهاجران افغانی به صورت موج به کشور ما می‌آیند و در برخی از شهرها هم دست به تغییر بافت جمعیتی منطقه موردنظر زده‌اند، تاکید می‌کند: مسوولین وزارت کشور برای اینکه در این موضوع عمق فاجعه را نشان نداده و ناتوانی خودشان برای طراحی یک برنامه مشخص را زیر سئوال نبرند با آمارها بازی می‌کنند. این در حالیست که این تعداد از مهاجران می‌توانند برای کشور میزبان تهدید امنیتی تلقی شوند.






www.youtube.com/watch?v=ms4J1cfDpEU

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: