آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 27 مرداد ماه 1402 = 18-08 2023

عکس؛ اوج ذلت خامنه‌ای در برابر عربستان: با دمپايی دیدار کرد!

محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان امروز برای چند دقیقه وزیر خارجه رژیم خوار و ذلیل شده خامنه ای را به حضور پذیرفت. آنطور که دیده می شود ولیعهد عربستان با دمپایی با امیرعبداللهیان دیدار کرده است. (عکس زیر)

به گفته ناظران، توافق با عربستان از سر ناچاری است. تنها در دولت رئیسی و پس از تحقق پروژه یکدست‌‌سازی قدرت امکان حصول توافق بین جمهوری اسلامی و عربستان وجود داشت؛ چرا‌که اگر دولتی مثل دولت روحانی سر کار می‌بود، قطعا جریان‌های افراطی اجازه انجام چنین توافقی را نمی‌ دادند؛ کمااینکه هرگونه تلاش برای کاهش تنش با عربستان در دولت های قبلی عملا به بن‌بست کشیده شد.


ایران پرس نیوز




آریا پارت August 18, 2023 11:43 PM

پیامبر مفلوک و دیوانه اینها هرگز کفش به خود ندید از اینها چه انتظاری هست هرچند در مقابل بی فرهنگ هایی مثل خودشان مانند سران جمهوری اسهالی! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


کهن دیارا August 19, 2023 03:25 AM

جمهوری نکبت اسلامی مرده ای است که باید کمک کرد دفن شود و این فقط از غهده ملت ایران که یکدل و رای برای دفن کردن این مرده ۱۴۰۰ ساله با خیزش سراسری درچاه فاضلاب تاریخ بپا خیزند رژیمی که فقط نامی از ان مانده و در صحنه بین المللی پشیزی اعتبار ندارد ! ضمنن شنیده شده که بهروز وثوقی (قیصر معروف🤣) با خواری و ذلت به ایران تحت حکومت جانیان اسلامی بازگشته ! شرافت از شرم درخود فرو رفته که چگونه جوانان نازنین ایران بدست جلادان اسلامی بخاطر آزادیخواهی بقتل رسیده اما خونشورانی از تخم و ترکه آخوندها بانام بی مسمای بهروز وثوقی و شرکاء به ایران برگشته اند فتنه ۵۷ فقط سیبیل و ریش تنها نبود در خیابانها ! بلکه امثال کیمیایی و حواریون همواره در کریدور جاسوسخانه های ج تروریستی در کشورهای اروپا /امریکا / کانادا در رفت و آمدند تا آخرین جاماندگان قطار ۵۷ را با خود ببرد و افسوس که چه خاطراتی این حقیران در کسب اب و نون و شهرت را به لجن کشیدن !؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام August 19, 2023 11:49 AM

دمپایی که جای خود دارد این شلوار هم پایش نیست و ممکن است که شورت هم نپوشیده و این شاید یک داستان خنده دار است که فلانی آمد و من بدون شورت با او دیدار کردم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: