آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 10 شهریور ماه 1402 = 01-09 2023

فیلم؛ پخش آذان در بلاد کفر آزاد شد؛ شهردار: مسلمانان آزادی دارند

شهردار نیویورک به طور رسمی فرمانی را امضا کرد که براساس آن اجازه داده می شود اذان ظهر در روزهای جمعه و اذان مغرب در همه شب های ماه رمضان از بلندگوهای خارجی مساجد شهر نیویورک پخش شود. براساس این حکم، مساجد می توانند برای خارج از ساختمان خود نیز بلندگو نصب کنند و از طریق بلندگو اذان پخش کنند.

این اتفاق در چارچوب تلاش هایی است که شهردار نیویورک (اریک آدامز) برای تقویت احترام به همه ادیان در این شهر انجام می دهد.نیویورک با جمعیت 8.5 میلیون نفری پرجمعیت ترین شهر و پایتخت اقتصادی کشور آمریکاست.

شهردار نیویورک (اریک آدامز)‌ در نشست خبری در حضور شماری از فعالان و روحانیون اسلامی در شهر و فرمانده پلیس نیویورک گفت: امروز با شفافیت می گوییم مساجد و عبادتگاه ها آزادی پخش اذان در روزهای جمعه و ماه رمضان را بدون نیاز به کسب مجوز جداگانه خواهند داشت. برادران و خواهران مسلمان ما باید بدانند که آزادی دارند با عقیده خود در شهر نیویورک زندگی کنند زیرا براساس قانون با همه به صورت مساوی رفتار می کنیم. ما به این پیشرفت افتخار می کنیم.

وی در این نشست خبری همچنین گفت که در سازمان های عمومی در شهر نیویورک،‌ نمازخانه ایجاد خواهد شد تا مسلمانان بتوانند در آن جا نماز خود را ادا کنند. (فیلم زیر)





www.youtube.com/watch?v=ZsboF02J-24

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



امیرارشادی September 1, 2023 05:41 PM

شهردار وظیفه شناس
با تشکر از شما قدر دانیم از شما
جفت آن گلدسته ها تقدیم عیالت
گر که کم بود ما مسلمانان بسی گلدسته داریم

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام September 2, 2023 04:22 AM

شهردار نیویورک که اجازه پخش اذان را در بلندگوهای شهر نیویورک داده خودش در کاخ مخصوص شهردار به نام گریس منشن در محله بشدت اعیان نشین آپِر ایست ساید در منهتن و خیابان ایست اند زندگی میکند و نه مشکلی از شنیدن صدای اذان دارد و نه این آلودگی صوتی مزاحم خانواده اش میشود

به احتمال زیاد این شهردار با اینکه نام مسیحی دارد در خفا مسلمان است و این سنت اکثر سیاهپوستان آمریکاست که بیشترشان در خفا مسلمان هستند و آن هم به دلیل اینکه در آمریکا سنت نژادپرستی و تبعیض نژادی آنها را به این دین وادار کرده

متأسفانه در ایالات متحده آمریکا سنت نژادپرستی بشدت هنوز پابرجاست و با اینکه رسانه ها و حزب دمکرات سیاهپوستان را در خود ادقام کرده اند ولی هنوز در مناطقی از آمریکا سیاه پوستان و همچنین تیره پوستان مورد تبعیض نژادی و نژادپرستی قرار میگیرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: