آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 23 شهریور ماه 1402 = 14-09 2023

آخوند حکومتی: ولی فقیه براساس دین عمل می‌کند/رفراندوم یعنی چه؟

آیت الله فاضل لنکرانی با بیان اینکه حکومت، ولی فقیه حکومت دین است، اظهار داشت: دشمن هجمه‌های بسیاری به جایگاه، ولی فقیه وارد کرده و به ناروا می‌گوید ولایت فقیه دیکتاتوری است درحالیکه، ولی فقیه مامور است به دین عمل کند.

وی با بیان اینکه دین اسلام سرتاسر نور است، ابراز کرد: این نور در ابعاد مختلف از جمله احکام، سیاست، اقتصاد، جامعه و ... وجود دارد. دین اسلام دین قیم است، این قیم به معنای متولی است.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار مطرح کرد: اینکه امروز می‌گویند حجاب را به رفراندوم بگذارید حرف غلطی است، مگر می‌شود دین را به رفراندوم گذاشت؟

آیت الله فاضل لنکرانی درپاسخ بعضی مطالب مطرح شده در فضای مجازی که حاکم وکیل مردم است باید طبق خواسته مردم عمل کند اشاره کرد:، ولی فقیه وکیل از طرف مردم نیست بلکه مکلف است بر طبق دین و دستورات خدا عمل کند.




نسل بیدار September 14, 2023 11:13 AM

نمردیم و از آیت الله فاضل هم یک کلام فاضل شنیدیم * نور گفتی و چه نوری از این اسلام اینها می بارد * نور اسلام اینها چشم کهکشان را کور کرده * اصلا سراغ هر کشور مسلمانی که می روی از سر و روی آنها نور و شعور و تمدن می بارد * اره به همین خیال باش بدبخت عقب افتاده الدنگ نگون بخت کور بیمار * واقعا این جمهوری اسلامی به خر گفته زکی * البته با پوزش از همه خر‌های با شعور و فهمیده و زحمت کش جهان که از هر چه آخوند بیشتر سر‌شان می شود و به درد می خورند *

گزارش یا اعتراض به این نظر


مرجان الیت September 14, 2023 11:17 AM

فارسیش میشه: ما این شیره ای را با رای خود ولی مطلقه کردیم؛ شما بیایید درستش کنید
مسولیت کارهای خود را کی میخواهیم بپذیریم؟

درست میگه اگر شما سند را نخوانده امضا کردین تقصیر کسی نیست جز خود شما امت اسلامی ایران
ولی مطلقه فقیه یعنی همین!
ولی یعنی مردم ایران شعورندارن که خودشان تصمیم بگیرن درست مثل بچه ها و مجانین

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: