آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 26 شهریور ماه 1402 = 17-09 2023

از زبان خودشان؛ مهسا و زاهدان: روزی که فاتحه نظام خوانده شد

یک نماینده مجلس خامنه ای گفته: مدیریت ضعیف امنیتی، حجاب را تبدیل به ابزاری برای مخالفت با نظام کرد...نوع مواجه وزارت کشور با مرگ مهسا امینی و حوادث زاهدان سبب ایجاد یک فاجعه و از بین رفتن اعتماد مردم شد.

احمد علیرضابیگی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: هرچند زاهدان و مهسا امینی با یکدیگر هیچ ارتباطی ندارند ولی بازهم معلول تصلب و مدیریت ناصحیح امنیتی هستند. زمانی که مسئولین امر درجریان موضوع قرار گرفتند به جای اینکه برای جبران اشتباه تلاش کنند، مرکز انتظامی را تجهیز کردند و مردمی که برای اعتراض جلوی مرکز جمع شده و مسلح نبودند را به رگبار بستند به نحوی که حتی کسانی که در صحنه نبودند هم کشته شدند.

وی ضمن تاکید براینکه دو موضوع مهسا امینی و زاهدان به واسطه نوع مواجهه متصلبانه وزارت کشور سبب ایجاد یک فاجعه، تحمیل هزینه و از بین رفتن اعتماد مردم شده است، گفت: اگر به همین روش بخواهیم پیش رویم خسران بیشتری وارد خواهد شد. گرچه مسئولان در زمان اعتراضات از گفت و گو، اصلاح روش و حکمرانی نو سخن می‌گفتند اما پس از آرام شدن فضا، با ارائه لوایحی همچون لایحه حجاب و عفاف سعی در افزایش فشار و بازگشت به همان مسیر قبلی را دارند. این در حالیست که جوانان کشور دچار یاس و ناامیدی هستند، خانواده‌ها شرمنده فرزندان خود هستند و تورم کمرشکن امان مردم را بریده است.




کهن دیارا September 16, 2023 06:17 PM

این ک ص ش ع ر ها کمکی به خامنه ای جلاد منصور نشان و سرنگونی رژیم فاسد آدمکش و تروریست اسلامی اش نمی کند٬ سرنگونی که تاریخ بشریت بخود ندیده در انتظار جانیان حاکم است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: