آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 26 شهریور ماه 1402 = 17-09 2023

ایران؛ دو اقدام تحریک آمیز دیگر پس از کوتاه آمدن اخیر دولت بایدن

گروگان گیری تازه؛ خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران شنبه شب گزارش داده سازمان اطلاعات سپاه یک فرد دوتابعیتی را امروز در کرج و در پی تلاش برای ساماندهی اغتشاش و خرابکاری دستگیر کرده است. وی چندین گوشی هوشمند و سیم‌کارت و مقادیر قابل توجهی دلار به همراه داشته است.

همچنین مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفته است که حکومت ایران امروز او را از تصمیم خود مبنی بر لغو مجوز چندین بازرس مجرب آژانس که برای انجام فعالیت های راستی آزمایی در ایران تحت موافقتنامه پادمان های ان پی تی گماشته شده اند، مطلع کرده است.

مدیرکل آژانس گفته با این تصمیم عملاً حدود یک سوم از گروه اصلی باتجربه‌ترین بازرسان آژانس (فرانسوی و آلمانی) را که برای ایران تعیین شده بودند، از فعالیت در این کشور بازداشته است.

آقای گروسی گفته «من این اقدام یکجانبه نامتناسب و بی سابقه را که بر برنامه ریزی و اجرای عادی فعالیت های راستی آزمایی آژانس در ایران تأثیر می گذارد و آشکارا با همکاری هایی که باید بین آژانس و ایران وجود داشته باشد در تضاد است، به شدت محکوم می کنم».

مدیرکل آژانس گفته «همچنین از بالاترین مقامات ایران می‌خواهم که در اولین فرصت با من تعامل کنند تا مسیر را اصلاح کرده و با آژانس برای شفاف‌سازی کامل مسائل پادمانی باقی‌مانده همکاری کنند».




کهن دیارا September 16, 2023 11:58 PM

اروپایی ها خصوصن آژانسی های معامله گر هنوز خودرا به نفهمی میزنندویا گمان دارند که دنیا و ایرانی ها !این ادا و اطوارهای مشمزکننده با آخوندای جرار جلاد را باور میکنند ۱۵ ساله که هروز شل کن صفت کن بین این دو دل داده برقرار است و تمامی ندارد وگرنه برای پایان دادن این دور باطل کافیه تمامی رابطه سیاسی و اقتصادی خود با رژیم را قطع کنند و آخوندا به التماس و غلط کردم بیفتند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: