آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 26 شهریور ماه 1402 = 17-09 2023

دیروز چند نفر بازداشت شدند؟ فیلم حمله به خانواده‌ بازداشت‌ شدگان

به گزارش کانون حقوق بشر ایران، روز یکشنبه ۲۶ شهریورماه خانواده بازداشت شدگان اعتراضات شب گذشته که برای پیگیری وضعیت فرزندانشان به ستاد فرماندهی یگان امداد تهران بزرگ مراجعه کرده بودند، توسط ماموران نیروی انتظامی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. (فیلم زیر)

گزارش‌های مختلف حاکی از بازداشت‌های گسترده در شهرهای مختلف در سالگرد جان‌باختن مهسا امینی دارد. بازداشت‌شدگان طیف‌های گوناگونی را در بر می‌گیرند، اما هنوز آمار دقیقی در این خصوص ارائه نشده است و از شب گذشته تعداد زیادی از خانواده‌های بازداشت‌شدگان در مقابل ستاد فرماندهی امداد نیروی انتظامی در تهران حاضر شده‌اند تا از اعضای خانواده خود که بازداشت شده‌اند، خبری دریافت کنند.

کانال وحیدآنلاین می‌گوید در تجمعات اعتراضی روز شنبه در مرکز شهر و حوالی خیابان انقلاب تهران بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر بازداشت شدند. بر اساس این گزارش‌ها در پارک دانشجو ماشین‌های نیروهای امنیتی رهگذران را با خود می‌بردند. وحیدآنلاین با انتشار تصاویری در شبکه توییتر (ایکس) نوشته است «تمام مردم را که در حد فاصل میدان انقلاب تا آزادی» در روز ۲۵ شهریور بازداشت کرده بودند، به «ستاد فرماندهی امداد نیروی انتظامی، افسریه» برده‌‌اند.

روز شنبه ۲۵ شهریورماه در سالگرد قیام سراسری، مردم در شهرهای سنندج، اراک، کرمانشاه، رشت، ایذه و چند منطقه تهران از جمله شهرک اکباتان، بلوار فردوس، شهرک چیتگر، خیابان پیروزی شعارهای ضدحکومتی علیه خامنه ای و خمینی دادند.شعارهای مردم در این شهرها: مرگ بر خامنه ای، لعنت بر خمینی، مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر خامنه ای ضحاک بود.





www.youtube.com/watch?v=7H04MG4xUpU

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



کهن دیارا September 18, 2023 12:32 AM

مزدوران خامنه ای جلاد کودک کش دیوث و نظام تروریستی اسلامی آدمکش بسان کفتاران هار گله ای به مردم شریف و شجاع ایران حمله ور میشن ! ملت ایران چاره ای جز حضور میلیونی برای درهم کوبیدن دستگاه سرکوب رژیم درنده اسلامی آخوندی ندارند هرچه این مهم بتعویق افتد این رژیم پلید و مزدورانش هارتر به مردم حمله خواهندکرد از طرفی نیروها ی مخالف باید دست از حمله بیکدیگر برداشته و با اتحاد در هدف که همانا نابودی ج جنایتکاران اسلامی است گردهم آمده و بکمک ملت ایران بشتابند ایرانیان در درون کشور بعد از یکسال از خیزش انقلابی بدون درگیری با هم بسر عقاید مختلف شجانه در کنار هم با اهریمنان حاکم در حال نبرد جانانه ای هستند که این عملکرد مردم باید تلنگری به اپوزیسیون پراکنده باشد که برسر نقاط مشتر ک با هم تا سرنگونی ج ا اتحاد موقتی را بپذیرند قبل از آنکه دیر شود زنده و سرفراز باد ملت شجاع ایران مرگ بر خامنه ای و رژیم جنایکارش /زنده باد آزادی پاینده و جاوید باد ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: