آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 27 شهریور ماه 1402 = 18-09 2023

فیلم؛ فاجعه درهتل محل اقامت رونالدو در تهران: در هتل را شکستند!

از زمان رسیدن اتوبوس تیم النصر به هتل اسپیناس بر تعداد تماشاگران و هواداران رونالدو در این هتل افزوده می‌شود. به نظر می‌رسد کنترل اوضاع در هتل محل اقامت رونالدو از دست خارج شده و تماشاگران با شکستن یکی از درها به لابی هتل هجوم بردند.




www.youtube.com/watch?v=jF4G0q2wK68

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



کهن دیارا September 19, 2023 04:33 AM

یادمان باشد که رژیم پلیدخمینی - آخوندی پس از یکسال استقرار بسرعت پی برد که مردم (نه اقلیت متحجر دینی ٫فرصت طلبان و مزدوران)فرهیخته و آگاه با آمار بسیار بالایی نظرشان از جمهوری کذابان اسلامی عوض شده و بیم آن میرود که با کمک میهن پرستان ارتش رژیمشان سرنگون شود که دست تغییر سران ارتش ٬ایجادتنش با عراق و جنگ ٬ ایجاد سپاه پاسداران و یار گیری از متحجرترین قشر مذهبی و فقیر و مسلحه کردن بچه های ۱۰تا ۱۲ ساله بعنوان کمیته و الی آخر ٬ که دیدیم چگونه با همین نیروها سرکوب شدیدی را همرابا اعدام و بر جامه مستولی کردن پس از آن هم از کلیه معاودین عراق ٬افاغنه ٬سوری٬ لبنانی شکلی از ارتش اسلامی بدون لباس رسمی ولی مخفی با دستمزدها نجومی چه زن چه مرد تشکیل شد بنام سربازان گوه نام امام که بعدا دارای سازمانو نهاد و نظم شد اینهار گفتم که این نظام پلید بیشرین هزینه را صرف نیروی سرکوب و مهار مردم میکند و مرتب پروژه های سرکوب چه ابعاد نجومی دارد! در عوض خیل عظیم این درنده انگان همواره با رده های سازمانی حتی بدون فرم آماده اجرای طرحای رژیم هستند نمونه همین استقبال از رونالدو که در خیزش انقلابی نه سرپیازه و نه ته پیاز ی شوی پروپاگاندا با همکاری عربستان(مستبدین لازم باشه گوشت همومیخورن ولی استخوا ن همو دور نمی اندازن و جماعت هم همونایی هستن که با یک اشاره با لباس ها و با سر وضغ اروپایی که دنیارو فریب بدن ٬بنابراین اینا حاشیه های این رژیم شیطانیه دلسرد نشید ما ۸۵ میلیون هستیم و بطورقطع ۴۰ میلیون پایه کارجوان داریم (سالمندان ٬خردسالان ٬بیمارا ن طبق امار ۲۰ تا ۲۵ میلیون +۱۰ میلیون بیقید پولدار جمعن ۳۵ میلیون )(رزیم بهترین حالت ۱۰ میلیو ن با نیروها یش)! پس ما ملت کبییییریم و ایرانو پس میگیریم /فقط ۱۰٪ پایه کار بیان بیرون که بزدی رقم خواهد خورد ما پیروزیم شک نکنی تمامی نمودارها سقوط و کولابس رژیم رو نشون میده/بنابراین این شو ها کمکی به آخوند جلاد نمیکنه و ما حتمن پیروزیم رژیم با نمایش اربعین و...نتونست گوهی بخوره و ... به خودش حکومت نظامی راه اندادخته همه اینها نشان بدون شک پیروزی ماست ما ملت کهن و کبیییریم ایرانو پس میگیریم و بیگانه و دشمنانو با آخوندها را به نجف برگشت میدیم اگه شانس بیارن زنده بمانن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: